خدمات پلیس در تمامی عرصه ها ستودنی و قابل تقدیر است

استاندار همدان گفت: خدمات پلیس در تمامی عرصه ها ستودنی وقابل تقدیر است. 
کد خبر: ۱۴۲۵۴۴۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر علیرضا قاسمی در دیدار با شورای فرماندهی انتظامی همدان به مناسبت هفته انتظامی اظهار کرد: مجموعه ارکان پلیس با خلوص نیت و صدق و صفا در مقابله با بزه کاری، ناهنجاری ها و کج روی ها تلاش می کنند و در ارتباط با خدمت رسانی به مردم نیز از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی افزود: گزارش پلیس در شورای تامین نشان از تلاش ارزشمند و شبانه روزی عوامل این نیرو برای برقراری امنیت است همچنین شعار ۲ سال پیاپی هفته نیروی انتظامی گویای رویکرد مردم محوری پلیس است.

استاندار همدان ادامه داد: تعابیری که مقام معظم رهبری در خصوص این نیروی پر تلاش و خدمتگذار به کار گرفتند گویای تعلق خاطر و علاقه قلبی رهبری فرزانه انقلاب به عوامل این مجموعه خدوم و پرتلاش است.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: با تلاش، نظارت و کنترل عوامل پلیس راه، راهور و انتظامی در جریان نوروز، سفرهای تابستانی و اربعین حسینی و همکاری دیگر دستگاه ها امنیت مسافران تامین شد و آمار سوانح رانندگی تا حد قابل توجهی کاهش یافت و این مجاهدت سبب شد که همدان در رده های برتر کشور قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: به طور حتم در صورت نظر سنجی از عملکرد پلیس در شاخص های مختلف، مردم رضایتمندی خود از تلاش این مجموعه برای خدمت رسانی را اعلام می کنند.

استاندار همدان بیان کرد: بیش از ۲۲ میلیون تردد خودرو ایام اربعین امسال در همدان ثبت شد که این میزان تردد با کنترل عوامل انتظامی با نظم و انضباط و بدون کمترین حادثه ای رخ داد.

قاسمی فرزاد افزود: ماموران انتظامی همدان همچنین در حوزه های امنیتی و برقراری نظم و امنیت مراسم های ملی مذهبی از جمله راهپیمایی ها تلاش زیادی کردند که شایسته قدردانی است.

استاندار همدان بیان کرد: تلاش بدون چشم داشت عوامل انتظامی حکایت از تبعیت این مجموعه از فرمانده معظم کل قوا است.

وی اظهار کرد: بر اساس شعار هفته فراجا، پلیس در کنار اقتدار و برخورد محکم با مجرمان و مخلان نظم و امنیت، با مردم با رافت، مهربانی و عطوفت برخورد می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها