خانواده‌های اسرای صهیونیست:

برای آزادی اسرا، باید کابینه نتانیاهو را سرنگون کنیم

پس از اعلام خبر کشته شدن یکی دیگر از اسرای صهیونیست، خانواده‌های اسرای اسرائیلی بار دیگر به نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی حمله کردند و او را عامل اصلی حاصل نشدن توافق تبادل اسرا دانستند.
کد خبر: ۱۴۵۶۲۰۹
به گزارش جام جم آنلاین، پس از اینکه گروه مقاومت عزالدین القسام، (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد که «نداف بوبلابیل» اسیر ۵۱ ساله اسرائیلی (با تابعیت انگلیسی) به دلیل نبود امکانات پزشکی جان خود را از دست داده است، خانواده‌های اسرای صهیونیست خواستار آزادی آنان شدند.

خانواده‌های اسرا با انتشار بیانیه‌ای تأکید کردند: «امروز مدرک جدیدی از یکی از اسرایمان دیدیم که نشان می‌دهد اسرا وضعیت اسف‌باری دارند. لذا اگر می‌خواهیم گروگانها (اسرا) را نجات دهیم، ابتدا باید کابینه نتانیاهو را سرنگون کنیم».

شبکه خبری الجزیره، ضمن نقل این بیانیه گزارش داد: «نتانیاهو تا کنون، برای این جنگ، هیچ راهبرد واصحی نداشته است. تا زمانی هم که اسرای خود را در صحت و سلامت، آزاد نکنیم، دست از اقدامات خود برنخواهیم داشت».در این بیانیه آمده است: «دولت اسرا را به حال خود رها کرده است تا بمیرند. ما به مردم اسرائیل می‌گوییم که با ما به خیابانها بیایید و تظاهرات کنید».

القسام درباره کشته شدن تبعه انگلیسی خبر داد: مکان نگهداری این فرد دو ماه پیش هدف بمباران قرار گرفت و او به همراه یک زن اسیر دیگر به نام «جودی فاینشتاین» به شدت زخمی شدند.

عزالدین قسام 4 روز پیش از کشته شدن «جودی فاینشتاین» خبر داده بود.این گروه مقاومت ظهر امروز نیز در راستای عملیات روانی علیه اشغالگران با انتشار ویدئویی اعلام کرد که خبری در ارتباط با این اسیر منتشر خواهد کرد.


کشته شدن اسرای اسرائیلی نزد حماس طی بمباران غزه در حالی است که رژیم اشغالگر به شدت از سوی خانواده‌های این افراد تحت فشار قرار دارد؛ تا جایی که همسر «یوآو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل نیز به جرگه معترضان پیوسته و گفته است که اگر او نیز جای خانواده‌ها بود، اقدامات آن‌ها را در پیش می‌گرفت.

در این راستا خیابان‌های تل آویو، قدس اشغالی و دیگر شهرهای فلسطین اشغالی ماههاست که شاهد تظاهرات مخالفان نتانیاهو و خانواده‌های اسرا است؛ آن‌ها این روزها نیز عصبانی‌تر از گذشته خواستار توقف جنگ و تبادل اسرا هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها