روش ورود به لپ‌تاپ Asus

چگونه به تنظیمات BIOS لپ‌تاپ‌های ASUS دسترسی پیدا کنیم؟ در زیر روش‌های مختلف برای ورود به BIOS از ویندوز ۱۱ را برای شما توضیح می‌دهیم.
کد خبر: ۱۴۵۶۳۱۹
روش ورود به لپ‌تاپ Asus
 
استفاده از میانبر (Shortcut) در ویندوز ۱۱: با استفاده از یک میانبر می‌توانید به تنظیمات BIOS دسترسی پیدا کنید.
  استفاده از دستورالعمل‌های Command Prompt، PowerShell یا Terminal: از طریق خط فرمان می‌توانید به تنظیمات BIOS دسترسی پیدا کنید.

  ورود به BIOS از روی Surface Pro (مدل‌های مشخص): برای لپ‌تاپ‌های Surface Pro، روش‌های خاصی برای ورود به BIOS  وجود دارد.

ورود به BIOS با فشردن یک کلید در صفحه POST قبل از روشن‌کردن رایانه می‌توانید با فشردن یک کلید مشخص به تنظیمات BIOS  دسترسی پیدا کنید.

Edge Panels به شما یک میانبر آسان برای دسترسی به برنامه‌های مورد علاقه خود را می‌دهد. اگر مرتب از چند برنامه استفاده می‌کنید، این ویژگی می‌تواند فوق‌العاده مفید باشد.

برای فعال کردن Edge Panels، به Settings > Display بروید و روی Edge Panels ضربه بزنید. یک دسته کوچک Edge Panel در سمت راست بالای صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود.

می توانید Edge Panel را نگه دارید و بکشید تا مکان آن را روی صفحه تغییر دهید. همچنین، Edge Panel را می‌توان برای مشاهده برنامه‌های انتخاب شده، افراد، ویژگی‌ها، وظایف، آب و هوا، یادآوری‌ها و محتوای کلیپ بورد سفارشی کرد.

گوشی‌های Samsung Galaxy به شما امکان می‌دهد بین سبک‌های مختلف پاپ‌آپ اعلان انتخاب کنید تا از نظر بصری هیجان‌انگیز به نظر برسد.

برنامه تنظیمات را باز کنید، روی Notifications ضربه بزنید و سبک پاپ‌آپ اعلان را انتخاب کنید.

روی Edge lighting style  ضربه بزنید و از بین طیف وسیعی از سبک‌ها یکی را انتخاب کنید.

 با استفاده از گزینه  Lift to Wake می‌توانید هر روز در حد چند دقیقه صرفه‌جویی کنید. هنگامی که این گزینه فعال باشد، به محض این‌که دستگاه را از روی میز خود بردارید یا آن را از جیب خود بیرون بیاورید، صفحه به طور خودکار بیدار می‌شود.

اگر هر روز زیاد قفل دستگاه را باز می‌کنید، این گزینه می‌تواند یک ویژگی کاربردی و مفید باشد.

برای فعال کردن این ویژگی، برنامه Settings را باز کنید، روی Advanced features ضربه بزنید، روی  Motion and gestures  کلیک کنید و گزینه  Lift to Wake را فعال کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها