تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال

یزد- رییس ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد گفت: گره‌های چند دهه شهر که آرزوی مسئولان و مردم بود و اجرا نشده باقی مانده بود در این شورا تصمیم گیری و باز شد.
کد خبر: ۱۴۵۶۴۴۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، عزیزالله سیفی اظهار داشت: بسیاری از اقداماتی که سالها مورد درخواست و مطالبه مردمی بود در این شورا با اتحاد و همفکری اعضاء تصمیم گیری و اجرایی شد و معضلاتی همچون تکمیل نبودن رینگ شهری، مشکلات آبگرفتگی معابر و پروژه های ترافیکی نیمه تمام شهر یزد ساله بلاتکلیف رها شده بود.

وی ادامه داد: رینگ ‌شهری یزد بیش از ۲۵ سال بلاتکلیف بود و درهیچ دوره ای ورود نکرده بودند اما این اقدام بزرگ در این دوره از شورا انجام شد و پروژه هایی مثل بلوار آیت الله ابوترابی بعد از ۲۰ سال اجرا شد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: میادین معلم، امام حسین (ع)، اطلسی، امام علی (ع)، شهدای یعقوبی و زیرگذرهای ریلی و برخی از نقاط شهر اصلاح هندسی و یا میدان به چهار راه تبدیل شد و بلوار دانش پایه به بلوار استقلال بعد از ۱۸ سال بلاتکلیفی  اجرا شد.

سیفی اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی نیز در این دوره از شورای شهر تعطیل نشد و علی رغم اینکه بیش از هفتاد درصد اعتبارات در بخش عمرانی هزینه می شود اما اعتبار سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری نیز بیش از 10 برابر افزایش یافت وبه 900 میلیارد ریال رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها