سرقت داروی بیمار مبتلا به سرطان

دو نفر از اعضای یک باند که سریالی به خانه‌ها در پایتخت دستبرد می‌زدند، بازداشت شدند. متهمان به جهیزیه نوعروس و داروهای بیمار سرطانی هم رحم‌نکردند.
کد خبر: ۱۴۵۶۵۲۹
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، از روزهای پایانی پاییز سال گذشته تا قبل از سال‌نو شکایت‌هایی از شهروندان ساکن شرق و شمال‌شرق تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت که نشان می‌داد سارقان با تخریب قفل در خانه‌ها، بالکن‌روی یا شکستن شیشه وارد خانه‌ها شده، دوربین‌های مداربسته را از کار انداخته و اموال با‌ارزش را سرقت کرده‌اند.ماموران به‌دنبال سارقان بودند که سه مرد دیگر نیز به پلیس آگاهی آمدند. با تحقیق از آنها معلوم شد خانه او سه بار مورد دستبرد قرار گرفته و آخرین‌بار سارقان، وسایل برقی که جهیزیه دخترش بوده را سرقت کرده‌اند. شاکی دیگر بیمار سرطانی بوده که علاوه بر سرقت اموال خانه‌اش داروهایش که ۳۰۰ میلیون تومان ارزش داشت را هم با خود برده بودند. آخرین شاکی هم یک وکیل بوده که سارقان فشارسنج، ۲۰ عدد سکه طلا، ۱۴ کیسه برنج، دو بسته زعفران، ساعت‌های مچی، دو گوشی تلفن‌همراه، شیر‌آلات خانه و لباس‌هایش را سرقت کرده بودند.این در حالی بود که یکی از خانه‌ها دوربینی مخفی داشت و تصویر دزدان را ثبت کرده بود. با بررسی فیلم هویت دو نفر از آنها شناسایی و دزدان دستگیر شدند.
فرشید یکی ازمتهمان در اظهاراتش گفت‌: پیش از اعتیاد پارکوکار بودم اما حالا دزد خانه‌ها شده‌ام. چهارمرتبه به زندان افتادم. در زندان با سه همدستم دوست شدم و پاییز سال گذشته بعد از آزادی‌مان سرقت‌های جدید را شروع کردیم. با موتورسیکلت در محله‌ها تردد کرده و خانه‌های چراغ خاموش را شناسایی می‌کردیم. بعد من از دیوارها بالا رفته و خود را به بالکن می‌رساندم و وارد خانه می‌شدم. یکی از همدستانم هم هکر بود و دوربین‌ها را از‌کار می‌انداخت.
این در حالی بود که همدست متهم نیز گفته‌های او را تایید کرد.افضلی، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف متهمان تحقیقات برای دستگیری دو عضو فراری باند ادامه‌دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها