تفاوت سایت وردپرسی با پایتون

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که بین طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت با پایتون چه تفاوتی است؟ کدام یک از این روش ها بهتر هستند و در آینده با چالش کمتری مواجه خواهیم بود.
یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که بین طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت با پایتون چه تفاوتی است؟ کدام یک از این روش ها بهتر هستند و در آینده با چالش کمتری مواجه خواهیم بود.
کد خبر: ۱۴۵۶۸۳۴

در این مطلب قصد داریم شما را با سیستم های مدیریت محتوا وردپرس و پایتون آشنا کنیم و تفاوت های اساسی بین آن دو را بیان کنیم. با ما همراه باشید.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که از آن برا راه اندازی سایت در زمینه های مختلف استفاده می کنند. این پلتفرم در ابتدا بیشتر برای وبلاگ نویسی مورد استفاده قرار می گرفت اما پس از مدتی با پیشرفت تکنولوژی و آپدیت های متنوع تبدیل به یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا تبدیل شد. در واقع امروزه با این پلتفرم می توان حرفه ای ترین و کامل ترین سایت ها را ساخت و کسب و کار خود را ارتقا بخشید. یکی از بهترین مزایای ساخت سایت با وردپرس این است که نیاز به یادگیری هیچ گونه زبان برنامه نویسی نیست و هر فردی به راحتی می تواند با استفاده از قالب ها و افزونه های رایگان وردپرسی یک سایت برای خود راه اندازی کند.

پایتون چیست؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی منبع باز و سطح بالا است که بسیاری از افراد در سراسر جهان با استفاده از این زبان برای خود یک سایت کامل و حرفه ای راه اندازی می کنند. این زبان دارای یک کتابخانه قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت است. یادگیری این زبان بسیار آسان و راحت است به همین دلیل خیلی از برنامه برای این که طراحی سایت را شروع کنند، از این زبان یادگیری را آغاز می کنند. سادگی زبان پایتون باعث شده تا علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند و تبدیل به یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی شود. در روش طراحی سایت با زبان پایتون صفر تا صد خواسته های یک مشتری از سایت برنامه نویسی می شود و همه چیز طبق سلیقه مشتری پیش می رود. این زبان به شما این امکان را می دهد تا یک سایت کاملا استاندارد طراحی کنید. همچنین می توانید در هر مقیاسی داده ها را تجزیه و تحلیل و آنالیز کنید.

مزایای طراحی سایت با پایتون

  • معمولا وب سایت هایی که با زبان پایتون برنامه نویسی می شوند، از امنیت بالایی برخوردار هستند و خطر هک شدن و حملات سایبری در آن ها کاهش می یابد. البته به این شرط که این سایت توسط یک طراح سایت حرفه ای ساخته شده باشد.
  • از مزایای زبان پایتون این است که انعطاف پذیری بالایی دارد. شما هر آن جه را که بخواهید می توانید در سایت ایجاد کنید. بنابراین به آسانی می توانید از طراح سایت بخواهید که هر چیزی را برای شما تغییر دهید و طبق سلیقه شما پیش رود.
  • یکی دیگر از مزایای طراحی سایت با پایتون این است که امکان نظارت و کنترل کاربران وب سایت روی آن وجود دارد.
  • علاوه بر همه این موارد وب سایت هایی که با زبان پایتون طراحی می شوند، کاملا اختصاصی هستند. بنابراین عملکرد سریع تری نسبت به سایت های وردپرسی دارند.

معایب طراحی سایت با پایتون

هزینه ساخت وب سایت با زبان برنامه نویسی پایتون بسیار بیشتر از طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. چنین سایت هایی باید حتما توسط طراحان حرفه ای ساخته شوند که طبیعتا چنین موضوعی با هزینه زیادی همراه است. بهینه سازی موتورهی جستجو در سایت هایی که با زبان پایتون ساخته می شوند، کار بسیار دشوار تری نسبت به سایت های وردپرسی است.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

  • وردپرس یک سیستم منبع است و به راحتی می توان در کدهای تغییراتی اعمال کرد. در این صورت توسعه دهندگان می توانند قابلیت های جدیدی به سایت خود اضافه کنند و یا برخی از قابلیت ها را حذف کنند.
  • سیستم مدیریت محتوا وردپرس رابط کاربری بسیار ساده ای دارد. در واقع این cms بیشتر برای افراد غیر فنی ساخته شده است تا آن ها هم بتوانند به سادگی یک وب سایت دلخواه مطابق با کسب و کار خود بسازند.
  • با افزونه یواست می توان سایت های وردپرسی را بهینه سازی کرد تا هم سایت به بهترین شکل برای کاربران به نمایش در بیاید و هم در موتورهای جستجوگر گوگل بهینه شوند.
  • در وردپرس می توان هر نوع فایل های رسانه ای را بارگذاری کرد
  • با اضافه کردن امکاناتی می توان امنیت سایت را بالا برد و امکان هک و حملات سایبری را به صفر نزدیک کرد.
  • یکی از بهترین مزایای وردپرس است که تمام مراحل طراحی سایت با ان رایگان است هر فردی بدون هیچ دانشی می تواند برای خود یک سایت وردپرسی طراحی کند.

معایب طراحی سایت با وردپرس

درست است که ساخت و راه اندازی سایت های وردپرسی رایگان است اما برای این که بتوانید از همچین سایتی نگهداری کنید و به آن رسیدگی کنید، نیاز به پرداخت هزینه های جانبی دارید. همچنین چون این سایت منبع است و هر کسی می تواند در کدهای آن ذخل و تصرف کند، ممکن است امنیت آن کاهش یابد. بنابراین اگر به درستی از سایت خود مراقبت نکنید احتمال این که سایت شما به خطر بیفتد زیاد است.

 قیمت طراحی سایت با وردپرس 

 اگر بخواهیم درباره قیمت طراحی با وردپرس و پایتون صحبت کنیم بدون شک هزینه و قیمت طراحی سایت با وردپرس نسبت به پایتون پایین تر بوده و میتواند برای کسب و کارهای آنلاینی که میخواهند وبسایت حرفه ای خود را داشته باشند کافی باشد . برای طراحی سایت با وردپرس شرکت های طراحی سایت میلان استودیو milanstudio.agency ، وب پویا ، پرتال ، وبین سئو ، یاس وب و .. میتوانند شما را در این زمینه کمک کنند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها