در دومین کنگره بین المللی توسعه و توانمندسازی صنعت صورت گرفت:

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد

استفاده از دستگاه ریشه بر توربینی در شبکه فاضلاب استان اصفهان

دستگاه ریشه بر توربینی که توسط یکی از کارکنان آبفای استان اصفهان تولیدشده است، در شبکه فاضلاب برخی از شهرهای استان مورد استفاده قرار می گیرد
کد خبر: ۱۴۵۷۰۰۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به اختراع دستگاه ریشه بر توربینی در اصفهان اعلام کرد: در دوسال گذشته این دستگاه توسط یکی از کارکنان آبفا تولید شد و استفاده از این دستگاه باعث کاهش هزینه و وقوع حوادث در شبکه فاضلاب در شهرهای ورزنه، خمینی شهر و بهارستان شده است.

حسین اکبریان با بیان اینکه این دستگاه علاوه بر حذف ریشه ها قادر است رسوبات موجود در جداره شبکه های فاضلاب را نیز از بین ببرد، اعلام کرد: یکی دیگر از کاربردهای این دستگاه حذف رسوبات است که این امر از خوردگی شبکه فاضلاب جلوگیری می کند و عدم خوردگی شبکه فاضلاب نقش بسیار مهمی در کاهش حوادث دارد.

وی در خصوص نفوذ ریشه های درختان در داخل لوله های فاضلاب گفت: ورود ریشه درختان به شبکه فاضلاب سبب می شود تا مجرای فاضلاب ها بسته شود و فاضلاب از کف خانه ها بالا بزند، این در حالیست که با استفاده از این دستگاه دیگر کمتر شاهد وقوع چنین حوادثی خواهیم بود.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان عنوان کرد: این دستگاه قابلیت این را دارد که بازوهای خود را به اندازه قطر شبکه های فاضلاب تنظیم کند و با ورود به شبکه در قطرهای مختلف ریشه و رسوبات موجود در لوله ها را از بین ببرد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان اعلام کرد: درصدد هستیم با استفاده هر چه بیشتر از این دستگاه راندمان شبکه های فاضلاب را در سطح استان افزایش دهیم تا خدمات آبفا با کمترین هزینه ای بدون وقفه در اختیار مردم قرار گیرد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها