معمولا از دور و بر زیاد می‌شنویم که گوشی‌های دوسیم کارت به دردبخور نیستند و هیچوقت نباید از آن ها خرید ولی این موضوع تا چه حد حقیقت دارد؟
کد خبر: ۹۳۹۲۵۶
گوشی‌های دو سیم کارت خوب هستند یا بد؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کلیک ، پیشینه‌ی این باور مردم به چند سال پیش برمی‌گردد که صنایع تولید گوشی‌همراه در کشور چین برای عقب نماندن از بازار جهانی تولید گوشی موبایل اقدام به تولید گوشی‌های دوسیم کارت کردند تا از بازار تبلیغاتی که ایجاد کرده بودند عقب نمانند ولی از آنجا که کیفیت خود گوشی‌های تولیدی کشور چین پایین بود مطمئنا انتظارات مصرف‌کننده از این محصول هم برآورده نمی‌شد و باعث ایجاد این تصور شد که اساسا گوشی‌های دوسیم کارته بی‌کیفیت هستند و مردم بی کیفیت بودن آن را به خود گوشی ربط ندادند.

ولی اکنون قدرت محصولات چینی در تولیدات گوشی‌همراه به قدری زیاد شده است که رقیبی جدی برای شرکت‌های پیشرو چون اپل و سامسونگ شده‌اند. تا زمانی که شما از یک سیم کارت در گوشی خود استفاده کنید مشکلی برای موبایل شما پیش نخواهدآمد. مشکل وقتی پیش می آید که همزمان بخواهید از دوسیم کارت استفاده کنید که حتی می تواند منجر به هنگ کردن گوشی شما شود چون در این حالت سیم کارت باید دو اپراتور ارائه‌کننده سیم کارت را پردازش کند.

امروزه برخی از محصولات شرکت سامسونگ برای عقب‌نماندن از این بازار اقدام به تولید گوشی‌های دوسیم‌کارت می کنند می‌توانید مطمئن باشید که تا زمانی که از یک سیم‌کارت در گوشی همراه استفاده می‌کنید برای گوشی شما مشکلی رخ نخواهد‌داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
پس دو سیم كارت همزمان بدرد نمیخوره؟
مجید
-
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
اتفاقا خوبه . من چند ساله note 3 neo دارم راضیم

نیازمندی ها