با نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون 8، روند انتشار شایعات و اطلاعات غیر موثق پیرامون این محصول نیز وارد فاز تازه‌ای شده است. مطابق معمول، در ابتدا تنها کلیاتی راجع به پرچمدار جدید اپل به بیرون درز کرده بود، اما در حال حاضر شاهد انتشار تصاویری از بدنه گوشی نیز هستیم.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۷۶
تصاویر جدید آیفون 8 احتمالاً طراحی نهایی آن را نشان می‌دهند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیرو، به تازگی تصویری از قالب‌های استفاده شده برای ساخت بدنه گوشی‌های جدید آیفون، به بیرون درز کرده و با توجه به این قالب‌ها تا حدودی با سبک طراحی مدل‌های جدید آیفون آشنا شد. به نظر می‌رسد این تصویر، طراحی نهایی بدنه آیفون 8 را نشان می‌دهد و باید گفت تا حدود زیادی با آنچه که از پرچمدار آتی اپل انتظار داریم، مطابقت دارد.

اما یکی از طراحان گرافیکی برجسته و فاش کنندگان اطلاعات گوشی‌های هوشمند، به نام بنجامین گسکین (Benjamin Geskin) نیز به تازگی تصویری از قالب آیفون‌ ارائه کرده که با تصاویر مدل‌های ساختگی این گوشی هوشمند که پیش از این و در ماه آوریل منتشر شده بودند، همخوانی دارد. به گفته وی، طراحی نهایی گوشی‌های جدید آیفون با این تصاویر تأیید شده است، اما به هر حال تا زمانی که اپل به صورت رسمی از پرچمدارهای خود رونمایی نکرده، نمی‌توان با قاطعیت در این مورد اظهار نظر کرد.

قالب‌هایی که در تصویر مشاهده می‌شود، متعلق به سه مدل مختلف از گوشی‌های آیفون هستند: آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس (با همان اندازه 4.7 و 5.5 اینچی مدل‌های کنونی آیفون 7 و 7 پلاس) و همچنین گوشی آیفون 8 که از لحاظ اندازه تقریباً بین این دو مدل قرار داشته و صفحه نمایشی حدوداً 5 اینچی خواهد داشت. طبق شنیده‌ها، آیفون 8 از لبه‌های بسیار کمی در اطراف صفحه نمایش خود برخوردار خواهد بود اما در تصویر و از روی قالب گوشی نمی‌توان در این مورد به درستی اظهار نظر کرد.

در کل باید گفت تصویری که از قالب گوشی‌های آیفون جدید منتشر شده، چیز جدیدی به دانش ما در مورد این محصولات اضافه نمی‌کند. پیش از این نیز گفته شده بود که آیفون 7 اس و 7 اس پلاس از همان نحوه چینش دوربین مدل‌های فعلی استفاده خواهند کرد، در حالی که انتظار می‌رود در آیفون 8 شاهد چینش عمودی لنزهای پشتی گوشی باشیم.

بر اساس تصاویر به نظر می‌رسد، سنسور اثر انگشت در پشت بدنه تعبیه نشده و اپل ترجیح داده تا اشتباه سامسونگ را دوباره تکرار نکند. به هر حال، همانند اندازه دقیق صفحه نمایش، این مورد نیز تنها از روی قالب بدنه قابل تشخیص نیست. اما بنا به گمانه‌زنی‌های انجام شده، شاید اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش تعبیه شده و یا اینکه در کلید پاور در کنار بدنه ادغام شده باشد.

در مجموع، هنوز اطلاعات رسمی راجع به آیفون 8 و سایر مدل‌های آتی پرچمدار اپل منتشر نشده و بنابراین نمی‌توان با قاطعیت در مورد صحت شایعات اظهار نظر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها