کدام یک گوشی مناسب‌تری برای شما خواهد بود؟

گلکسی اس 8 سامسونگ یا آیفون 7 اپل؟ + عکس

سه رنگ جدید دیگر برای گوشی هوشمند گلکسی اس 8 و دو رنگ آخر مذکور برای گلکسی اس 8 پلاس به بازار جهانی عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۶۱
سه رنگ جدید گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، به تازگی وب‌سایت رسمی سامسونگ رنگ‌های جدیدی را برای دو گوشی هوشمند گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) معرفی کرده است. در حال حاضر رنگ‌های مشکی نیمه شب، خاکستری ارکیده، نقره‌ای، طلایی و آبی مرجانی را طرفداران این گوشی‌های پرچم‌دار می‌توانند خریداری کنند ولی سه رنگ جدید دیگر شامل آبی یخی دریاچه‌ای (Ice Lake Blue) خاکستری بنفش دودی (Smoked Purple Grey) و طلایی شنی (Quicksand Gold) برای گوشی هوشمند گلکسی اس 8 و دو رنگ آخر مذکور برای گلکسی اس 8 پلاس به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

البته مسئولان کمپانی سامسونگ اعلام نکرده‌اند که این رنگهای جدید برای بازار تایوان است و یا برای دیگر کشورها نیز در نظر گرفته خواهد شد. در تصویر بالا می‌توانید پیش فرضی از رنگ‌های جدید داشته باشید. در کنار رنگ‌های جدید سامسونگ به دنبال ساختن نسل بعدی گلکسی اس 8 می‌باشد که با اسم رمزی پروژه ستاره (project Star) در حال کار کردن بر روی آن است. بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که نسل بعدی این گوشی‌ها طراحی نمایشگر اینفینیتی (Infinity Display) دارند. تا به امروز گوشی هوشمند گلکسی اس 8 یکی از موفق‌ترین محصولات این کمپانی بوده است و تخمین زده می‌شود تا آخر سال میلادی جاری بیش از 60 میلیون دستگاه از این گوشی پرچم‌دار به فروش برسد.

به علاوه، تابستان سال جاری سامسونگ گلکسی نوت 8 که از لحاظ ابعادی بزرگتر از گلکسی اس 8 می‌باشد با قلم مخصوص S-Pen و سخت‌افزار قدرتمند را رونمایی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها