شرکت «HMD Global» اواخر مرداد با رونمایی از «نوکیا 8» نخستین پرچمدار خود با برند نوکیا را به بازار معرفی کرد که از چیپست اسنپدراگون 835 بهره برده و به حافظه داخلی 64 گیگابایتی در کنار رم 4 گیگابایتی مجهز شده است.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۲۸
نسخه ارتقا یافته نوکیا 8 با رم 6 گیگابایتی تأیید شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، اکنون خبر می رسد که کمپانی مورد بحث نسخه ارتقا یافته ای از نوکیا 8 را توسعه داده که از چیپست مشابهی برخوردار بوده اما با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.
نوکیا 8 با رم 6 گیگابایتی 669 یورو قیمت دارد

موبایل مورد بحث چندی پیش در اسناد FCC رؤیت شده بود اما حالا شرکت HMD Global رسماً وجود آن را تأیید کرده و قصد دارد نوکیا 8 با رم 6 گیگابایتی را از 28 مهر ماه و ابتدا در اروپا (آلمان) عرضه کند. البته مدل مورد اشاره از نسخه معمولی گران تر بوده و با اضافه شدن 90 یورو به مبلغ قبلی، با قیمت 669 یورو به دست مشتریان خواهد رسید.

گفتنی است نوکیا 8 در کنار موارد مذکور، از نمایشگر 5.3 اینچی QHD با شیشه گوریلا گلس 5 بهره برده، و به یک بدنه فلزی با مقاومت در مقابل نفوذ آب و غبار (گواهی IP54) و دوربین دوگانه زایس مجهز شده است.

گزارش منتشر شده اعلام کرده است که این نسخه برای اروپا و به ویژه آلمان برای بیستم ماه آینده میلادی در نظر گرفته شده است. نسخه جدید نوکیا 8 تنها در رنگ آبی براق عرضه خواهد شد.

فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه این نسخه در دیگر بازارها در دسترس نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها