ظاهراً HMD قصد دارد تا پایان سال، حداقل یک گوشی هوشمند جدید با برند نوکیا معرفی کند. اگر چه شایعات قبلی حکایت از این داشتند که HMD هیچ گوشی هوشمند دیگری را در سال 2017 عرضه نخواهد کرد، اما این شرکت فنلاندی اعلام کرده که در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) یک مراسم رونمایی خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۸۴۴۶۷
گوشی هوشمند جدید نوکیا در تاریخ 27 مهر رونمایی خواهد شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، این رویداد در کشور چین برگزار خواهد شد و عرضه گوشی جدید نوکیا نیز بر عهده فروشگاه خرده‌فروشی بزرگ Tmall خواهد بود. متأسفانه هنوز هیچ جزئیاتی در مورد محصولی که قرار است اواخر هفته جاری رونمایی شود، منتشر نشده است.

دعوتنامه نوکیا (HMD)

این محصول می‌تواند یکی دیگر از مدل‌های نوکیا 8 با حافظه رم بیشتر و یا یک گوشی کاملاً جدید باشد. Tmall در تبلیغ این گوشی هوشمند جدید به این نکته اشاره کرده که این محصول از قابلیت Bothie موجود در نوکیا 8 برخوردار خواهد بود (قابلیتی که گوشی را قادر می‌سازد تا به صورت همزمان اقدام به فیلم‌برداری و عکس‌برداری با دوربین عقب و جلو نماید). همچنین این گوشی از برخی ویژگی‌های صوتی OZO Audio (برای ضبط صدا به صورت 360 درجه) نیز بهره‌مند خواهد بود.

در کل می‌توان انتظار داشت که این گوشی جدید نوکیا یا همان نوکیا 7 (که شایعات زیادی پیرامون آن منتشر شده) باشد یا نسخه بهبود یافته‌ای از نوکیا 8 با 6 گیگابایت حافظه رم. با اینکه مورد دوم در حال حاضر در کشورهای اروپایی برای خرید در دسترس قرار گرفته، اما هنوز راه خود را به کشور چین باز نکرده است. نکته جالب در این بین اینکه مدل استاندارد نوکیا 8 در ابتدا در چین معرفی شد، در حالی که مدل پیشرفته‌تر آن هنوز در این کشور عرضه نشده است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها