ا وجود اینکه گلکسی نوت 8 هنوز با مشکلاتی مانند آنچه که در نوت دیده بودیم، مواجه نشده اما این به معنای بدون عیب و نقص بودن این فبلت نیست.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۲۵
هنگ کردن گلکسی نوت 8 معضل جدید سامسونگ!

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، سامسونگ چندی پیش جدیدترین محصول خود از سری نوت را با نام گلکسی نوت 8 راهی بازار کرد که توانست نظر مثبت کاربران را پس از اتفاقاتی که برای نوت 7 پیش آمده بود، به خود جلب کند. با وجود اینکه گلکسی نوت 8 هنوز با مشکلاتی مانند آنچه که در نوت دیده بودیم، مواجه نشده اما این به معنای بدون عیب و نقص بودن این فبلت نیست. اخیراً برخی از کاربران گلکسی نوت 8 با مراجعه به فروم رسمی سامسونگ گزارش‌هایی در مورد هنگ کردن گوشی به هنگام اجرای اپلیکیشن مخاطبین، ارائه نموده‌اند. بنا به گفته افرادی که با این مشکل مواجه بوده‌اند، گوشی برخی اواقت هنگام دسترسی به بخش مخاطبین، چه به صورت مستقیم و چه از طریق سایر برنامه‌ها مانند پیام رسان یا شماره گیر گوشی، هنگ کرده و کاملاً قفل می‌شود.

اما خوشبختانه به نظر می‌رسد سامسونگ به ریشه این مشکل پی برده و خبر از عرضه قریب الوقوع یک اصلاحیه نرم‌افزاری برای حل آن داده است. این اصلاحیه به عنوان یک به‌روزرسانی در طی چند هفته آینده در دسترس کاربران گلکسی نوت 8 قرار خواهد گرفت. البته به‌روزرسانی تمام نسخه‌های این گوشی به صورت همزمان عملاً غیر ممکن است و احتمالاً باید تا عرضه آن برای گوشی خود کمی منتظر بمانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها