به تازگی برخی از کاربران آیفون ایکس اپل شاهد ظاهر شدن یک خط سبز رنگ عجیب و غریب در لبه سمت راست و یا سمت چپ پانل OLED گوشی خود بوده‌اند.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۱۴
مشکل در نمایشگر آیفون ایکس و ظاهر شدن خط سبز رنگ عجیب در کناره‌های آن! + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، یکی از نظریه‌هایی که در مورد علت بروز این مشکل مطرح شده این است که وجود یک مشکل در سیستم الکتریکی دستگاه باعث می‌شود تا خط‌هایی با پیکسل‌های سبز رنگ بر روی صفحه نمایش ظاهر شوند که از بالای نمایشگر گوشی شروع شده و به پایین آن ختم می‌شوند. احتمالاً به یاد دارید که سال گذشته هم ظاهر شدن خط‌های صورتی رنگ مشابهی در گلکسی اس 7 اج سامسونگ خبرساز شده بود. البته در آن زمان سامسونگ این مسئله را ناشی از وجود مشکل سخت افزاری تشخیص داده بود. همچنین سال گذشته چندین نفر از خریداران موتورولا توربو دروید 2 (Droid Turbo 2) نیز خبر از روشن شدن خط سبز عمودی بر روی صفحه نمایش گوشی خود داده بودند.

خوب، حال اگر آیفون ایکس 1،000 دلاری شما هم از وجود چنین خط سبز رنگی رنج می‌برد، چه کاری می توانید انجام دهید؟ بهتر است بدانید که یکی از کاربرانی که با این مشکل روبرو شده بود، گوشی خود را به فروشگاه اپل برده و آن را با یک گوشی جدید تعویض کرده است. این خبر دو نکته را در خود نهفته دارد: اولاً مشکل مذکور با روش‌های نرم افزاری قابل حل نیست و نکته دوم هم اینکه، اپل قصد دارد تا مشکل پیش آمده را با جایگزین کردن گوشی‌های معیوب حل و فصل نماید.

تاکنون دست کم 25 نغر از خریداران آیفون ایکس، تصاویری را در رسانه‌های اجتماعی و صفحات پشتیبانی اپل ارسال کرده‌اند، که نشان از وجود خط سبز در صفحه نمایش گوشی دارند. بنا به گفته این دسته از کاربران، گوشی‌ها در ابتدا و زمان خارج کردن از جعبه کاملاً سالم بوده‌اند و هیچ صدمه‌ای در آن‌ها دیده نمی‌شد. اما، به یکباره خطی سبز رنگ در سمت چپ یا راست صفحه نمایش ظاهر شده است. این طور که به نظر می‌‎رسد، مشکل مذکور در تمام مدل‌های آیفون ایکس در مناطق مختلف جهان و همچنین هر دو نسخه 64 و 256 گیگابایتی محتمل می‌باشد. حتی خاموش و روشن کردن گوشی هم شما را از شر این مشکل خلاص نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها