jamejamonline
صفحه نخست عمومی کد خبر: ۱۲۶۲۳۴۰ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹  |  ۱۴:۳۹

محسن تنابنده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به حجم زیاد تبلیغات بازرگانی در حین پخش قسمت اول "پایتخت 6" واکنش داد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اولین قسمت از فصل ششم سریال جذاب و پربیننده پایتخت شب گذشته ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما روی آنتن رفت اما پخش شدن دو مرتبه آگهی بازرگانی میان سریال و بیش از حد طولانی بودن آن، انتقادات برخی مخاطبان را به همراه داشت.
محسن تنابنده از بازیگران و نویسندگان مطرح این سریال  با انتشار پستی در اینستاگرام خود به پخش حجم زیاد تبلیغات بازرگانی "پایتخت ۶" واکنش داد و چنین نوشت:

"سال نو مبارک
(دوستان پخش تبلیغات بازرگانی بین سریال پایتخت خارج از اراده سازندگان و به عهده تلویزیون است ما هم مثل شما از حجم تبلیغ کلافه و دلخور هستیم)"

کلافگی تنابنده از حجم زیاد تبلیغات بازرگانی در حین پخش سریال پایتخت
ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:
یادداشت بیشتر
باوری كه تغییر كرد

باوری كه تغییر كرد

موضوع این است وقتی راجع به ویروس صحبت می‌شود، راجع به اپیدمی صحبت می‌كنیم؛ یعنی راجع به مفهومی همزمان علمی و اجتماعی كه پیوست سیاسی در آن نمی‌گنجد.

بحران تصمیمات زودهنگام کرونایی

بحران تصمیمات زودهنگام کرونایی

اتخاذ تصمیمات متناقض در مدیریت بحران‌های اجتماعی یکی از اشتباهات حوزه مدیریت کلان است که در علم جامعه‌شناسی از آن به عنوان چندگانگی مدیریتی یاد می‌شود.

ویروس کرونا و اتحادیه اروپا

ویروس کرونا و اتحادیه اروپا

شاید بزرگترین چالشی که کشورهای اروپایی همیشه پس از جنگ جهانی دوم انتظارش را داشتند مشکلات امنیتی، سیاسی و نهایتا اقتصادی-اجتماعی بود.

گفتگو بیشتر
پیشنهاد سردبیر بیشتر