روزهای سختی است.همه در حال مبارزه اند و تلاش می کنند تا سلامتی خود و اطرافیانشان را حفظ کنند. همه می‌خواهند زندگی آرام تر و آسیب های کمتری را برای خود و دیگران ایجاد کنند.
کد خبر: ۱۲۶۳۱۶۶

حالا فکرش را بکنید در این شرایط خاص و دشوار اگر مردم در هر جای دنیا در صدد مبارزه با ویروس و رعایت‌کردن موارد ایمنی نباشند، چه آسیب بزرگی ایجاد خواهد شد. حالا ما علاوه بر حفاظت و مراقبت از خود و عزیزانمان یک وظیفه انسانی مهم روی دوشمان داریم.

بله. در خانه ماندن دشوار است، این که مدت طولانی خود را در خانه زندانی کنیم طبعا دشوار و خسته کننده است، اما هر کدام از ما باید مرتب از خودمان بپرسیم که در خانه ماندن دشوارتر است یا خدایی ناکرده از دست دادن عزیزانمان؟ این که مدام می گویند و می گوییم که در خانه بمانیم یک توصیه معمولی نیست، باید برای همه مان یک تصمیم جدی باشد. باید هر کدام از ما آن را مدام با خودمان تکرار کنیم و اصلا در این یک مورد به خودمان دستور دهیم که: ما باید در خانه بمانیم! باید بیرون رفتن را به پایین ترین حد ممکن برسانیم و تا آنجا که ممکن است فقط برای کارهای ضروری و حیاتی از خانه خارج شویم. باید نکات ایمنی ساده ای مانند شستن مداوم دست ها و ضدعفونی کردن خریدها را رعایت کنیم. اینها همه به نفع خودمان و دیگران است. اینها همه... خسته شده‌اید؟ درک می کنم همه خسته شده‌ایم اما به خودمان یادآوری کنیم همه این کارها به مراتب ساده تر است از این‌که هر کدام از ما عزیزی از دست بدهیم یا شاهد رنج و غم دیگری و دیگرانی باشیم که عزیز از دست می دهند...

کوروش تهامی - بازیگر / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها