مرد 50 ساله که یک دختر کم‌توان ذهنی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با حکم دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد. او برای نگهداری از پدر مبتلا به آلزایمر دختر به خانه آنها رفته بود اما مرتکب تجاوز شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۶۱
حکم اعدام برای عامل آزار دختر معلول

به گزارش جام‌جم، اواخر سال 93 زنی به کلانتری چهاردانگه مراجعه کرد و به ماموران گفت: «پدرم آلزایمر دارد و با خواهر 37 ساله‌ام که عقب‌مانده ذهنی است زندگی می‌کند. ما مردی 50 ساله را برای نگهداری از پدرم استخدام کردیم و او مدتی بعد با همسر و سه فرزندش به خانه ما آمد و از پدرم نگهداری کرد. چند روز پیش، خواهرم به خانه من آمد و ماجرای شوکه‌کننده‌ای تعریف کرد. او گفت که مرد میانسال به او تجاوز کرده است. من هم او را نزد پزشک بردم و از وقوع آزار و اذیت مطمئن شدم.»

با ثبت این شکایت، مرد 50 ساله دستگیر شد اما در بازجویی‌ها خود را بی‌گناه معرفی کرد تا با قرار وثیقه صد میلیون تومانی از زندان آزاد شود. پزشکی قانونی اما پس از مدتی وقوع تجاوز به دختر عقب‌مانده را تائید کرد تا پرونده برای صدور حکم در اختیار شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران قرار گیرد. در جلسه رسیدگی که به شکل غیرعلنی برگزار شد، متهم بار دیگر خود را بی‌گناه دانست و شاکی را دروغگو خواند اما قضات براساس مدارک موجود و تائیدیه پزشکی قانونی، وقوع تجاوز را محرز تشخیص داده و متهم را به اعدام محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
سبلان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
۰
۰
چرا به ملیت متهم اشاره نكردین!!!چرا نگفتین كه متهم افغانیه.حالا اگه عكس این قضیه بود یك عده جو گیر كمپین را می انداختن.البته این عمل در هرجای دنیا هم كه اتفاق بیافته یك عمل زشت و نكوهیده ایست.چون انسانهای معلول و عقب مانده ذهنی انسانهای پاك و معصومی هستند كه نیاز به حمایت تمام اقشار جامعه دارند.
alireza
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
۰
۰
اعدام حقشه ..مرتیكه
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
۰
۰
خدا هم از خلقتش پشیمونه...
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
۰
۰
به نظر من نباید اعدام بشه باید با هم ازدواج كنن.مهریه هم بشه جان مرد (یعنی اعدام )این كار از 100 تا اعدام بهتره..اینجوری روزی 100 بار اعدام میشه
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
موافقم
مادر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
۰
۰
حقش بود خداروشكر انشالله زودتر اعدامش كنن
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
۰
۰
عده ای فكر میكنند هر كس سندروم دارد ومعلول ذهنی است هیچ جیز نمی فهمد در صورتیكه این افراد دیوانه نیستند هم احساس دارند و هم عقل اما نه مثل یك ادم عادی این افراد خوب و بد را میفهمند و كینه در دل ندارند وبسیار مهربان هستند ولی عده ای نادان انها را مسخره می كنند بهرحال شخص متجاوز باید مجازات قانونی شود
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
۰
۰
همه جا حیوان زیاد است همه جا شغال زیاد است چرا اسم افغانی ها را بد می كنی
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
۰
۰
رسول:با مجید موافقم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها