دختری محجبه که پس از حمله تروریستی لندن آماج اتهامات قرار گرفته بود، به این ادعاها واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۴۰
واکنش دختر حاضر در محل حمله تروریستی لندن به اتهامات+عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، دختر مسلمان و محجبه‌ای که انتشار تصاویرش در نزدیکی محل حادثه تروریستی لندن سبب ایجاد موجی از واکنش ها شده بود، به اتهامات علیه خود واکنش نشان داد.

این دختر مسلمان از سوی کاربران شبکه های اجتماعی به بی مبالاتی و بی توجهی به قربانیان حادثه و سرگرم بودن به تلفن همراهش متهم شده بود؛ این در حالی است که برخی دیگر از کاربران نیز وی را به همدستی با عامل حمله متهم کرده بودند.

این دختر پس از مدتی سکوت در برابر هجمه‌ها در مصاحبه با «Tell MAMA» که سازمانی برای کمک به قربانیان اسلام‌ هراسی است، گفت پس از انتشار تصاویرش در شبکه های اجتماعی شوکه شده بود.

وی افزود: من از دو جهت شوکه شدم؛ نخست آنکه به خاطر مشاهده وقایع تروریستی دردناک ناراحت بودم و دوم اینکه خود را در میان افرادی دیدم که به دنبال خشونت و اسلام هراسی هستند و می خواهند بگویند این دختر توجهی به قربانیان نداشته است.

این دختر سپس به حس ترس و نگرانی خود به هنگام مشاهده حمله لندن که به کشته شدن 4 نفر منجر شد، اشاره کرد.

وی همچنین گفت: در آن زمان من با برخی افراد صحبت کردم تا ببینم آیا نیازی به کمک دارند یا خیر و بوسیله تلفن تلاش کردم تا به خانواده‌ام بگویم من در سلامت هستم.

شایان ذکر است عامل حمله تروریستی لندن که خالد مسعود نام داشت و متولد انگلیس بود، روز چهارشنبه شماری از عابران پیاده را در این شهر زیر گرفت و یک پلیس را با چاقو به قتل رساند. وی پس از این اقدام با تیراندازی نیروهای پلیس از پای درآمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها