مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد:

دمای هوا از امروز افزایش می‌یابد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سه شنبه سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج خواهد شد و باید منتظر ورود موج جدیدی از نوار غربی کشور باشیم.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۲۳
سامانه جدید بارشی از غرب ایران می آید

به گزارش جام جم آنلاین، محمد اصغری در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما درباره اوضاع جوی کشور گفت: در ساعت های گذشته غالب بارندگی ها در جنوب کشور اتفاق افتاد که به صورت ایستگاهی می توان به کرمان، شیراز، بوشهر، فسا کازرون، فراشبند، نی ریز، بندر لنگه، نورآباد، استهپان، فیروزآباد و برازجان اشاره کرد.

وی افزود: این شرایط (بارندگی) را امروز نیز در آن مناطق یعنی در جنوب غرب شاهد خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی افزود: بوشهر، فارس، کرمان، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب یزد، جنوب اصفهان و خراسان رضوی در این خط بارش قرار دارند.

وی گفت: کانون بارندگی ها امروز در کرمان، شرق فارس، شمال هرمزگان و در خراسان جنوبی قرار دارد.

اصغری گفت: این سامانه بارشی تا روز سه شنبه با شدت و ضعف در این مناطق فعال خواهد بود، ضمن اینکه با رطوبتی که در منطقه وجود دارد در کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، در بخش هایی از اصفهان، همدان، مرکزی، تهران، البرز، استان قزوین و استان زنجان باید منتظر بارش به شکل پراکنده باشیم.

وی گفت: از امروز در عرض های شمالی تر باید منتظر روند افزایش دما باشیم که این افزایش دما تا روز های پایانی هفته ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی افزود: روز سه شنبه این سامانه از مرزهای شرقی ما خارج خواهد شد و باید منتظر ورود موج جدیدی از سمت نوار غربی کشور باشیم که البته در این سامانه، بارش ها به شکل پراکنده، بهاری و موقت خواهد بود و این وضع با شدت و ضعف تا پایان هفته ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها