برنامه شب گذشته خندوانه با میزبانی از شرکت‌کننده‌های استندآپ کمدی به روی آنتن رفت.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۰۲
برگزیدگان نیمه نهایی خنداننده‌شو مشخص شدند/ سوتی احسان کرمی در اعلام آرا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته برنامه خندوانه میزبان شرکت‌‌کننده‌های استندآپ کمدی‌ بود.

در ابتدای برنامه احسان کرمی آرای مردمی برگزیدگان مرحله دوم خنداننده‌شو را اعلام کرد.

رامبد جوان، شقایق دهقان و اشکان خطیبی به عنوان مربی حضور داشتند و حسن معجونی به دلیل اجرای تئاتر در رشت نتوانست در برنامه خندوانه حاضر شود و با ارسال یک ویدئو آرزوی موفقیت برای کمدین‌ها داشت.

از بین میثم درویشان‌پور و سیده زینب موسوی در گروه اول، میثم درویشان‌پور توانست با 884 هزار و 704 رای بیشترین آرای مردمی را دریافت کند.

در گروه دوم سیده مریم کشفی با کسب یک میلیون و 51 هزار و 920 رای در مقایسه با حسین شاهرخ‌نیا به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

احسان کرمی در حالی که قصد داشت آرا برگزیده این گروه را به ریال بخواند، به اشتباه رقم 1 میلیون تومان را 1 میلیارد ریال خواند که باید 10 میلیون ریال می گفت.

گروه سوم نیز محمد معتضدی با 1 میلیون 179 هزار و 987 رای در حالی بیشترین رای را دریافت کرد که رضا بهمنی با 980 هزار و 646 رای حذف شد.

رامبد جوان با توجه به اینکه در مرحله قبل ، فقط معتضدی را از گروه خود داشت و با این رای به مرحله بعد راه پیدا کرد، نسبت به این موضوع گفت: تمام تلاش خودمان را کردیم تا کار خوبی اجرا شود و به نفرات دیگری که در مرحله نهایی حضور دارند می‌گویم که رقیب سختی دارند.

مجید افشاری در گروه چهارم یعنی آخرین گروه خنداننده شو توانست با کسب 938 هزار و 640 رای از علی ضیایی دیگر رقیب خود پیشی بگیرد.

مربیان نسبت به حذف شدن کمدین‌های جوان ناراحت بودند چراکه؛ به عقیده آنها این مرحله بیشتر کمدین‌ها خوب بودند اما آرای مردمی، فرد برگزیده را مشخص می‌کند.

در بخش دیگر برنامه، قرعه‌کشی مرحله بعدی انجام شد و در گروه اول میثم درویشان‌پور، محمد معتضدی و گروه دوم مجید افشاری، سیده مریم کشفی در مرحله نیمه نهایی به رقابت می‌پردازند.

در بخش پایانی ارژنگ امیرفضلی استندآپ کمدی خود را پیرامون علاقه به ازدواج در نوجوانی اجرا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها