سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با جام جم آنلاین

جمع‌بندی نهایی ابعاد اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان/ پترو فرهنگ در صدر تخلفات

سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه جمع‌بندی نهایی سرفصل‌های این کمیته درباره بررسی تخلفات و ابعاد اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان، برای ارایه گزارش به صحن علنی در کمیسیون آموزش مجلس آغاز شده است، گفت: به دلیل ادامه روند بررسی‌ها گزارش مذکور امروز در صحن قرائت نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۸۶۱
جمع‌بندی نهایی ابعاد اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان/ پترو فرهنگ در صدر تخلفات

اسدالله عباسی در گفت و گو با جام جم آنلاین در خصوص آخرین وضعیت پرونده تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: از صبح امروز با حضور اعضای کمیسیون مربوطه، کمیته تحقیق، کارشناسان محقق دیوان محاسبات و مسئولین دستگاه ها جمع بندی نهایی گزارش تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان در محل کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آغاز شد.

وی با تاکید به اینکه روند نهایی شدن گزارش مذکور امروز تمام نخواهد شد،افزود: به احتمال فراوان تدوین این گزارش برای استماع صحن علنی به روزهای آینده کشیده می شود.

عضو هیات رییسه مجلس در مورد جزییاتی از بندهای این گزارش خاطر نشان کرد: موضوعاتی همچون تخلفات شرکت های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان نظیر پترو فرهنگ هم اکنون در دست بررسی است. از این رو میزان قراردادها، حجم تبادلات با پیمانکاران و شرکت ها بعلاوه مباحث رانت خواری مالی مورد ارزیابی پایانی قرار می گیرد و چنانچه به تصویب اعضا برسد، گزارش به هیات رییسه جهت قرائت در صحن علنی ارایه خواهد شد.

عباسی پیرامون رقم کلی اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: با توجه به گستردگی تخلفات شرکت پترو فرهنگ هنوز حجم ریالی تخلف نهایی نشده و پس از جمع بندی دقیق این رقم اعلام می شود.

وی در پایان افزود: مدیران و افراد دخیل در پرونده اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان مشخص و در گزارش کمیته ذکر خواهد شد.

گفتنی است: جبار کوچکی نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، پیشتر از قرائت گزارش نهایی تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در تاریخ امروز خبر داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها