راز مرد صاحبخانه در جریان درگیری با مستاجرش با طراحی سناریوی دروغین اسیدپاشی، او و پدر زنش را به دردسر انداخته بود، فاش شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۸۹
سناریوی اسیدپاشی دروغین برای انتقام از مستاجر

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با کلانتری 114 غیاثی تهران تماس گرفت و از اسیدپاشی در شرق پایتخت خبر داد. با حضور ماموران در محل، مردی به آنها نزدیک شد و با نشان دادن پژویش که با اسید تخریب شده بود، اعلام کرد مستاجرش این کار را انجام داده و همراه مردی فرار کرده است.

ماموران پس از جست‌وجو در محل، دو متهم به اسیدپاشی را بازداشت کردند. آنها برای تحقیقات نزد قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. این دو نفر که خود را داماد و پدر زن معرفی می‌کردند، گفتند شاکی دروغ می‌گوید و با این کار می‌خواهد آنها را به دردسر بیندازد.

داماد جوان به قاضی پرونده گفت: من یک سال خانه شاکی مستاجر بودم. زمان اجاره که پایان یافت، او ودیعه را نداد. وی با سندسازی و جعل امضایم عنوان می‌کرد من ودیعه را گرفته‌ام، اما خانه‌اش را تخلیه نمی‌کنم. او با شکایت دروغین حکم تخلیه خانه را گرفت. من شکایت کردم، در جریان تحقیقات معلوم شد او امضایم را جعل کرده و حکم تخلیه باطل شد. به کلانتری رفتم تا همراه مامور اجرائیات وسایلم را که در خیابان بود به داخل خانه منتقل کنم که مامور نبود و به روز بعد موکول شد.

شاکی دروغ می‌گوید و به قصد انتقام‌گیری دست به این کار زده است.

پدر زن وی نیزگفته‌های او را تائید کرد. در ادامه تحقیقات معلوم شد ماموری که حادثه به او گزارش شده بوده گفته‌هایش با شاکی همخوانی ندارد و همین سرنخ کافی بود تا دروغگویی شاکی پرونده فاش شود.

تحقیقات ادامه داشت تا این که دیروز مردی که شاهد شاکی بود به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران آمد و اعلام کرد فریب شاکی را خورده و شهادت دروغ داده است داماد و پدر زن بازداشت شده بی‌گناه هستند و شاکی با اسید خودروی پژوی خودش را تخریب کرده تا آنها به دردسر بیفتند.

زمانی که بی‌گناهی پدر زن و داماد از اتهام اسیدپاشی مشخص شد آنها آزاد شدند و پرونده مختومه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها