توفان و برف از روز یکشنبه، هواپیماها را در لندن زمین‌گیر کرده است و پروازها به این شهر کنسل شده‌اند؛ به این ترتیب این هفته، مسافرت‌های هوایی با هرج‌ و مرج بیشتری همراه خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۷۱
توفان و برف پروازهای بریتیش ایرویز را لغو کرد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، روز دوشنبه، بریتیش‌ ایرویز اعلام کرد که پس از کنسل شدن پروازها یا تاخیر بیش از حد آنها در روز یک‌شنبه، از امروز جدول پروازهای خود را کاهش می‌دهد.

این شرکت هواپیمایی که یک مرکز پرواز در فرودگاه هیتروی لندن که شلوغ‌ترین فرودگاه اروپا به شمار می‌رود را اداره می‌کند، علت این تصمیم‌گیری را کمبود پشتیبانی برای دمای پایین اعلام کرد؛ زیرا لازم است قبل از پرواز هر فروند هواپیما، روی آن عملیات یخ‌زدایی انجام شود.

در روز دوشنبه از آنجایی که با به وجود آمدن تاخیر در پروازهای قبلی، خدمه پرواز بر سر برنامه خود قرار ندارند، این مشکل بدتر شده است.

بریتیش‌ایرویز و فرودگاه هیترو، از مسافران خواسته‌اند از طریق وب‌سایت وضعیت پروازها را چک کنند و در صورت کنسل شدن پرواز، به فرودگاه نیایند.

هنوز مشخص نیست که اثرات این توفان چقدر هزینه روی دست بریتیش‌ایرویز گذاشته است.

این شرکت هواپیمایی در توئیتر خود به برخی مسافران گفته است که برای آنها هزینه هتل تا ۲۰۰ پوند را پرداخت خواهد کرد.

خطوط هوایی برخی اوقات پروازهای خود را قبل از وقوع یک آب‌ و هوای بد که در پیش‌بینی‌ها آمده است، کنسل می‌کند تا با انبوه مسافرانی که در فرودگاه گیر افتاده‌اند، مواجه نشوند.

آب‌ و هوای زمستانی در آخر هفته میلادی گذشته در آن‌ سوی اقیانوس اطلس هم، باعث کنسل شدن پروازهای زیادی شد.

دلتا ایرلاینز اعلام کرد که با وقوع طوفان زمستانی در آتلانتا که مرکز این شرکت هواپیمایی و شلوغ‌ترین فرودگاه جهان است، ۳۷۵ پرواز خود را کنسل کرده است. اما روز یکشنبه فعالیت‌های این خط هوایی به حالت عادی بازگشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها