نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است که موضع معتدل وزیر خارجه ایران در قبال کشورهای مسلمان منطقه، لفاظی‌هایی است که با اقدامات عملی ایران در راستای نابودی این رژیم تناقض دارد.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۲۲
واکنش نتانیاهو به اظهارات امروز ظریف

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به مصاحبه اخیر «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، مدعی وجود تناقض بین رفتار و کردار ایرانیان شد.

ظریف در مصاحبه با سی. بی. اس. رژیم صهیونیستی را ناقض قواعد بین‌المللی خوانده بود؛ نتانیاهو در واکنش به این سخن ظریف گفته: «او وزیر خارجه کشوری است که پهپاد مسلح به سمت اسرائیل روانه و موشک به سمت عربستان سعودی پرتاب می‌کنند.»

21 بهمن ماه بود که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، با ادعای ورود یک فروند پهپاد ایرانی به حریم هوایی فلسطین اشغالی، یک فروند جنگنده اف-16 را برای تلافی به سوریه فرستاد. سامانه پدافندی ارتش سوریه، این هواپیمای متجاوز را هدف قرار داد و لاشه اف-16 اسرائیلی در جولان اشغالی بر زمین افتاد.

از سوی دیگر، غربی‌ها و عربستان سعودی مدعی‌اند که حملات موشکی تلافی‌جویانه انقلابیون یمن به عربستان، عملیاتی است که با حمایت ایران انجام می‌شود. جمهوری اسلامی ایران بارها این ادعا را رد کرده و انقلابیون هم بارها گفته‌اند که به زرادخانه موشکی رژیم سابق کشورشان دست پیدا کرده و توانسته‌اند با کمک ارتش، این موشک‌ها را پرتاب کنند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه، در راستای تلاش‌های مذبوحانه و بی‌ثمر دشمنان انقلاب برای ایجاد شکاف در بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: «بین لفاظی‌های معتدل‌منشانه ظریف و اقدامات سپاه پاسداران که هدفش نابودی اسرائیل است، فاصله زیادی وجود دارد.»

نتانیاهو که در جمع افسران ارشد ارتش رژیم متبوعش سخن می‌گفت، لفاظی خود را با سمت و سوی قوی نشان دادن اسرائیل ادامه داد و گفت: « ... اما این سخنان (سپاه پاسداران) من را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. من روی افراد حاضر در این جمع و نیروهای دفاعی اسرائیل برای (مقابله با) هر پیشامد محتمل و هر سناریویی، تکیه می‌کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها