جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان

دستگیری عامل ربایش نوجوان ۱۵ ساله خاشی پس از ۴ ماه فرار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نوجوانی 15 ساله در کمتر از 2 ساعت با تلاش نیروهای انتظامی از دست آدم ربایان در ایرانشهر رهایی یافت.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۲۶
گروگان 15 ساله در ایرانشهر از چنگال آدم ربایان رهایی یافت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار محمد قنبری در این باره اظهار داشت: در پی ربایش نوجوانی 15 ساله در روستای محمدان از توابع ایرانشهر بلافاصله تیم هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه سواری زانتیا راننده نوجوان یک دستگاه تویوتا هایلوکس سفید رنگ را گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان بلافاصله طرح مهار در تمامی محورهای ارتباطی ایرانشهر و شهرستان های همجوار به اجرا در آمد.

وی بیان کرد: کمتر از 2 ساعت از زمان گزارش گروگان گیری، آدم ربایان با تنگ شدن عرصه برخود فرد ربوده شده و خودرو او را در محدوده روستای بلوچان حوزه بخش دامن رها کرده و متواری شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این پرونده آدم ربایی با توجه به سرنخ های به دست آمده ادامه دارد.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها