فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گفت: گردهمایی فعالان حرکت‌های جهادی در راستای گام دوم انقلاب است و جوانان جهادی در میدان هستند تا با خدمت به محرومین، الگویی از جوان ایرانی - انقلابی ارائه دهند.
کد خبر: ۱۱۹۳۳۲۲
تمبر یادبود جهادگر آسمانی رونمایی شد

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری دانشجو، سومین گردهمایی فعالان حرکت‌های جهادی با حضور دکتر محمد باقر قالیباف و فرمانده قرارگاه سازندگی امام رضا (ع) در مجتمع فرهنگی عرفان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مسکنی، دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید امیرمحمد اژدری، گفت: همه ما باور داریم که کار‌ها و برنامه‌های قرارگاه با نگاه و لطف امیر محمد حل می‌شود و او چراغ راه را برای‌مان روشن نگه داشته است.

وی افزود: امیرمحمد پرچم دهه هفتادی‌ها را بالا برد و در کنار شهید حججی قرار گرفت.

مسکنی ادامه داد: سومین گردهمایی فعالان حرکت‌های جهادی، آغازی برای گام نهادن در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و این حرکت‌های جهادی، تحقق جوانگرایی است که مدنظر مقام معظم رهبری قرار دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین قاسمیان مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب ایران بیان فرمودند: خطاب به جوانان است؛ چرا که ترمیم ساختار‌ها از سوی جوانان امکان‌پذیر است. این بیانیه مأموریت‌های اجتماعی جوانان را بیان می‌کند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها می‌تواند اردو‌های جهادی باشد.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گفت: امیرمحمد اژدری الگویی برای همه جوانان است. جوانی که به دنبال خدمت به محرومین بود و هر فعالیتی را در هر حوزه به او می‌سپردیم از سرانجامش مطمئن بودیم. ثمرات فعالیت‌های امیرمحمد به گونه‌ای است که انگار عمری ۵٠ ساله صرف شده است.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) بیان کرد: قرارگاه جهادی همچون کمیته امداد نیست، ما ساختار اداری نداریم و درگیر برخی مسائل ساختاری نیستیم؛ همه در کنار هم هستیم جهاد می‌کنیم و خادم محرومین هستیم.

وی افزود: گردهمایی فعالان حرکت‌های جهادی در راستای گام دوم انقلاب است و جوانان جهادی در میدان هستند تا با خدمت به محرومین، الگویی از جوان ایرانی_انقلابی ارائه دهند.

در ادامه، ضمن رونمایی از تمبر یادبود امیرمحمد اژدری و کتاب خاطرات این جوان انقلابی با عنوان «امیر ادامه دارد»، از تابلو نقاشی جهادگر امیرمحمد اژدری نیز رونمایی شد؛ این اثر با اثر انگشت ٧٠هزار نفر که زندگی‌نامه و خاطرات این شهید را مطالعه کرده بودند، رنگ‌آمیزی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها