رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: شب گذشته یک باند ۵ نفره سارقان طلاجات منزل دستگیر و مقادیری طلای مسروقه از آنها کشف شد.
کد خبر: ۱۲۰۲۲۹۲
دستگیری باند 5 نفره سرقت طلا در بوشهر

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ جوشن سهرابی بیان کرد: با اجرای طرح مهار و کنترل سارقان توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیری یک باند حرفه‌ای سارقان طلاجات منزل در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات علمی و اطلاعاتی، کاراگاهان پلیس شب گذشته به یک دستگاه خودرو در یکی از خیابان‌های شهر بوشهر مشکوک شدند.

به گفته سرهنگ سهرابی، پس از بررسی و استعلامات لازم بامداد امروز این خودرو در شهر دیلم به همراه ۵ سرنشین متوقف شد.

وی عنوان کرد: افراد دستگیر شده همگی غیر بومی هستند که با استفاده از پلاک سرقتی اقدام به سرقت طلاجات منزل می‌کردند و مقادیری طلای مسروقه نیز از خودرو آنها کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی از این سارقان ادامه دارد، اظهار کرد: برابر بررسی‌های انجام شده، یکی از دلایل افزایش سرقت طلاجات منزل به وسیله سارقان غیر بومی کم توجهی شهروندان به توصیه‌های ایمنی و نگهداری طلاجات در منزل و رها کردن منزل بدون حفاظ و نگهبان است.

وی تصریح کرد: شهروندان طلاجات خود را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند یا در منزل در محلی مطمئن نگه دارند و هیچگاه منزل را خالی از سکنه رها نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها