دادستان کل کشور گفت: دشمنان این موضوع را دستاویزی برای رسیدن به مطامع خود قرار داده‌اند که باید به این دشمنان بگوییم دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و مردم اجازه نخواهند داد؛ خدشه‌ای به فرهنگ حجاب و عفاف وارد شود.
کد خبر: ۱۲۱۱۴۱۵
دادستان کل کشور: ‌اجازه نخواهیم داد‌ خدشه‌ای به فرهنگ حجاب و عفاف وارد شود

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجعفر منتظری ظهر امروز در مراسم معرفی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان که در سالن جلسات دادگستری سمنان برگزار شد اظهار داشت: مایه تأسف است که شاهد تجاوزات و تعدیاتی به برخی حوزه‌های حقوق عمومی ازجمله زمین‌خواری‌ها و تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها هستیم که وظیفه مجلس تسریع در تصویب قانون حقوق عمومی برای فراهم‌سازی زمینه برخورد با متجاوزان است.

وی وظیفه دادستان را در دو حوزه احقاق حق مظلوم و دفاع از حقوق عمومی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری رفع مشکلات اقتصادی و حمایت از صنعتگران و کارآفرینان را از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی و فرهنگی که دشمنان انقلاب و نظام علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند گفت: نباید با ارتکاب برخی اعمال و رفتار زمینه را برای تهاجم بیشتر این مستکبران فراهم کنیم.

دادستان کل کشور با تأکید بر اهمیت موضوع حجاب و عفاف گفت: دشمنان این موضوع را دستاویزی برای رسیدن به مطامع خود قرار داده‌اند که باید به این دشمنان بگوییم دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و مردم اجازه نخواهند داد؛ خدشه‌ای به فرهنگ حجاب و عفاف وارد شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری ترویج فرهنگ غربی در کشور از خواسته‌های دشمنان دانست و گفت: تمام تلاش دستگاه قضایی مبارزه با بی‌بندوباری در جامعه است.

وی گفت: خدمت به مردم را مهم‌ترین وظیفه همه مدیران و مسئولان عنوان کرد و اظهار داشت: خدمت به مردم باید صادقانه باشد و هیچ سوء‌استفاده‌ای نباید از پست و جایگاه انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها