کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در طول این هفته در بعدازظهرها و شب‌ها برای شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده پیش بینی شده و سایر مناطق جوی آرام خواهند داشت.
کد خبر: ۱۲۱۱۵۵۵
بارش‌های پراکنده تا پایان هفته در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، فریبا گودرزی افزود: برای امشب (۲۵ خرداد) شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز غربی بارش‌های پراکنده خواهیم داشت و فردا در بیشتر مناطق آسمان صاف و آفتابی است و پدیده خاصی نخواهیم داشت.

وی اظهارداشت: مجدداً دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی از مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد، همچنین چهارشنبه در غرب سواحل گیلان و مازندران بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد و دمای هوا در آن مناطق ۳ تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود.

*** آسمان تهران صاف

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم خواهد بود و پدیده خاصی ندارد، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۲۳ بود و بیشینه دمای امروز آن به ۳۴ درجه بالای صفر خواهد رسید.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ۷ درجه بالای صفر و بندر دیر با دمای ۴۸ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استانی کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها