دادستان کل کشور گفت: مدیری در وزارت نفت که دیروز قصد ارسال مقداری ارز به صرافی و انتقال آن به خارج کشور را داشت دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۱۲۷۷۰
دستگیری یک مدیر در وزارت نفت/نمی‌شود همه چیز را منتشر کنیم

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری ، دادستان کل کشور در مراسم تکریم و معارفه دادستان همدان گفت: نیروهای اطلاعات با همکاری قوه قضائیه مدیری را در وزارت نفت ،که دیروز قصد ارسال مقداری ارز به صرافی و انتقال آن به خارج کشور داشت دستگیرکردند.

دادستان کل کشور مطرح کرد : باید تا زمانی که توان داریم در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی کار کنیم.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در ارتباط با رسانه‌ای کردن مقابله با فساد افزود: نمی شود ما همه چیز را منتشر کنیم چرا که تاثیر سو هم خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر مسئولیت‌ها همیشگی بود به دیگران نمی‌رسید، اظهار کرد: مهم این است که در دوران مسئولیت خود خوشنام و خدمتگزار مردم باشیم.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز بیان اینکه قوه قضاییه نقش مهمی در اعتمادسازی جامعه دارد یکی از مصادیق آن را مبارزه با فساد دانست.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی اظهار کرد: مفسدان به منظور ایجاد جو روانی با هدف ممانعت از مقابله با آنها هیاهو می‌کنند که در این زمینه باید محکم ورود کرد و به این جوسازی‌ها بی‌توجه بود.

در این مراسم از خدمات کامران حمزه دادستان قبل همدان تجلیل و حسن خانجانی موقر به عنوان دادستان مرکز استان معرفی شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها