یک پسر ۱۴ ساله در اسپانیا به دلیل درد هنگام جویدن غذا به بیمارستان مراجعه کرد و متوجه شد به مدت یک ماه یک خرده شیشه به شکل چاقو زیر استخوان گونه او گیر کرده بوده است.
کد خبر: ۱۲۱۸۳۳۰
خرده شیشه ای که یک ماه در صورت نوجوان جا خوش کرده بود! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، خرده شیشه ای شبیه چاقو به مدت یک ماه در صورت نوجوانی اسپانیایی گیر کرده بود و جالب آنکه او اصلاً متوجه نشده بود.

این پسر ۱۴ ساله به دلیل مشکلات هنگام باز کردن فک و درد هنگام جویدن غذا به بیمارستان «ویرجن دل روسیو» مراجعه می کند.

او برای پزشکان توضیح می دهد که ۴ هفته قبل غش می کند و صورتش با شیشه پنجره برخورد می کند. پس از این رویداد پزشکان یک بیمارستان دیگر بخیه ای یک سانتی متری روی زخم صورت او زدند و انباشت خون خارج از رگ های خونی روی صورت او را خشک کردند.

اما به نظر می رسد آنها فراموش کرده بودند یک تکه از شیشه را از زخم بیرون بیاورند.

عکسبرداری با اشعه ایکس در بیمارستان «ویرجن دل روسیو» نشان داد یک شی به طول ۳.۵ سانتی متر در سمت چپ صورت نوجوان وجوددارد.

در مرحله بعدی سی تی اسکن به طور دقیق نشان داد این جسم خارجی که شبیه تیغه چاقو است زیر استخوان گونه نوجوان وجود دارد. به گفته پزشکان نفوذ یک جسم خارجی به زیر این استخوان بسیار نادر است.

برای خارج کردن این تکه شیشه از صورت نوجوان به عمل جراحی نیاز بود. پزشکان این خرده شیشه را ازطریق دهان نوجوان و زیر گونه نوجوان خارج کردند.

طبق گزارش پزشکان، پس از خارج کردن خرده شیشه، نوجوان توانست به راحتی فک خود را تکان دهد و ۶ ماه پس از عمل نیز مشکلی نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها