رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور عنوان کرد:

«واژگونی» علت 42 درصد تصادفات منجر به فوت در تابستان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: 42 درصد تصادفات منجر به فوت از نوع واژگونی بوده که علت اصلی آن عدم توجه به جلو و خستگی و خواب‌ آلودگی گزارش شده است.
کد خبر: ۱۲۲۳۷۰۳
«واژگونی» علت 42 درصد تصادفات منجر به فوت در تابستان

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با فارس درخصوص مهم‌ترین علت تصادفات جاده‌ای از ابتدای تابستان تاکنون، اظهار داشت: 42 درصد تصادفات فوتی در جاده‌ها، از نوع واژگونی بوده که علت اصلی آن عدم توجه به جلو و خستگی و خواب‌آلودگی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا داشتن سرعت‌های غیرمجاز و بالا را از جمله علت افزایش تلفات در تصادفات عنوان کرد و گفت: به دلیل سرعت بالا شدت برخورد در تصادفات بیشتر شده و افزایش تلفات جانی و مالی را به دنبال داشته است.

وی، عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز را از جمله چهار علت بروز تصادفات عنوان کرد.

سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیکی پرحجم در هر دو مسیر رفت و برگشت در محورهای تهران - آمل، تهران- قم و تهران - ساوه گزارش شده است؛ همچنین در آزادراه‌های قزوین- کرج محدوده پل فردیس و پل استاندارد؛ همچنین آزادراه کرج- تهران محدوده پل کلاک و گرمدره، ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به مه‌گرفتگی و کاهش دید در محور پارس‌آباد به مشکین‌شهر در استان اردبیل پرداخت و خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آ‌رام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها