کارشناس سازمان هواشناسی پیش بینی کرد

کاهش دما در سواحل دریای خزر / آسمانی صاف برای تهران

کارشناس سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور را طی هفته جاری تشریح کرد.
کد خبر: ۱۲۲۴۴۶۶
کاهش دما در سواحل دریای خزر / آسمانی صاف برای تهران

به گزارش جام جم آنلاین، کبری رفیعی در گفتگو با میزان با اشاره به وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده، گفت: برای اکثر مناطق کشور جوی آرام و آسمانی آفتابی پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه برای بعد ازظهر امروز برای برخی نقاط آذربایجان غربی و شمال کردستان رگبار پراکنده پیش بینی می شود، افزود: برای امشب در جنوب کشور از جمله جنوب کرمان، شمال و غرب هرمزگان و جنوب فارس رشد ابر و گاهی رگبار باران انتظار است.

رفیعی با تاکید بر اینکه طی هفته جاری در بخش هایی از شمال غرب کشور در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود، تصریح کرد: از روز دو شنبه با نفوذ جریانات شمالی بارش ها در سواحل دریای خزر و استان اردبیل آغاز می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: باراش باران در سواحل دریای خزر سبب می شود کاهش نسبی دما برای استان های گیلان، گلستان و مازندران رخ دهد.

وی با بیان اینکه پدیده غالب در غرب کشور وزش باد پیش بینی می شود، گفت: تهران امروز آسمانی صاف گاهی وزش باد را تجربه خواهد کرد.

رفیعی با بیان اینکه بیشینه دمای تهران امروز 35 درجه بالای صفر و کمینه دما 24 بوده است،افزود: شهرکرد با دمای 7 درجه خنک ترین و اهواز با 46 گرم ترین مراکز استان بوده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها