رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: با آغاز ماه محرم از فردا قیمت میوه کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۱۲۲۵۸۷۰
میوه ارزان می شود +جدول

به گزارش جام جم آنلاین، اسدالله کارگر در گفتگو با میزان درباره بازار میوه اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته با توجه به مراسم‌های بازگشت حجاج و جشن‌های که وجود داشت قیمت‌ها کمی افزایش یافت که پیش بینی می‌شود با آغاز ماه محرم قیمت‌ها کاهش یابد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت گوجه که مدتی با افزایش نرخ همراه بود اکنون بسیار کاهش داشته است، افزود: علی رغم کاهش قیمت اما، کارخانجات تولید رب گوجه فرنگی قیمت‌های خود را کاهش ندادند در حالی که باید نرخ محصول تولیدی خود را کاهش می‌دادند، اما این کار را نکردند.

وی درباره دلایل افزایش قیمت موز نیز گفت: به دلیل مناسبت‌هایی که وجود داشت تقاضا برای این میوه افزایش یافت و با توجه به اینکه عرضه افزایش نداشت قیمت‌های آن افزایش یافت در حالی که می‌توان با عرضه بیشتر مانع افزایش قیمت در بازار شد.

کارگر درباره بالا بودن قیمت‌ها در واحد‌های صنفی تصریح کرد: واحد‌های صنفی موظف هستند کالای خود را با سود ۳۰ درصد هزینه کنند و بیشتر از آن تخلف است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی خاطرنشان کرد: به علت تغییرات روزانه‌ای که در نرخ میوه و سبزیجات در میدان مرکزی صورت می‌گیرد واحد‌ها ناچار به تغییر قیمت محصولات خود بر اساس نرخ خریداری شده روزانه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها