مهم‌ترین عناوین صفحه اول برخی از روزنامه‌های امروز دوشنبه 25 شهریور 98 را مشاهده کنید.
کد خبر: ۱۲۲۸۳۳۱
عاملان مشکلات امروز طلبکار شده اند / دروغ حداکثری (+تصاویر)

امروز دوشنبه روزنامه های کشور هر کدام بر اساس سیاست ها و خط مشی نگاهی متفاوت به تحولات روز داشته اند اما همچنان یک موضوع بین روزنامه ها اعم از اصلاح طلب یا اصولگرا مشترک است، ترکش های حملات انصارالله به تاسیسات نفتی عربستان موسوم به آرامکو!

روزنامه جام جم تیتر یک خود را به نقد و بررسی بیانیه اخیر حزب کارگزاران سازندگی درباره راه های تحقق عدالت اختصاص داده و تاکید کرده است مشکلات امروز کشور ناشی از سیاست ها و خط فکر جریان موسوم به کارگزاران است.

روزنامه های ایران، تماشگران هم اظهارات وزیر کشور درباره حجاب و بدحجابی را برجسته کرده اند.

روزنامه رسالت هم با اشاره به اقدام دولت کانادا در توقیف برخی اموال ایران خواستار اقدام متقابل ایران برای به فروش رساندن اموال کانادا شده هرچند مشخص نیست آیا کانادا جز سفارتخانه اش در ایران املاک یا اموال دیگری هم دارد یا خیر؟!؛ این روزنامه گزارش جالبی هم درباره پدیده ریاکاری و تزویر دارد .

روزنامه آفتاب یزد نیز در مطلبی مشابه چگونگی مقابله با راهزنی کانادا نوشته و پیشنهاد توقیف کشتی های کانادایی به جبران اقدام کانادا بررسی کرده است.

روزنامه های کیهان،جوان،همشهری،سازندگی، قدس از جمله روزنامه هایی بودند که تیتر یک خود را به ادامه بازتاب های حمله سه روز قبل پهپادهای انصارالله یمن به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان اختصاص دادند.

هفت صبح یک بار دیگر به سراغ دعوای دنباله دار پزشکان و سازمان امور مالیاتی رفته و جزئیاتی از براورد این سازمان درباره درآمد پزشکان منتشر کرده است، گزارش مشابهی هم امروز در صفحه نخست روزنامه اطلاعات به چشم می خورد.

روزنامه شرق سری به پورتال ارزی رصد دلارهای خزانه زده و پرونده ای با عنوان حاج قربانعلی را به عنوان تیتر یک انتخاب کرده است.

روزنامه اعتماد هم پرونده ای درباره فیلم عاشورایی احمد رضا درویش با تیتر مصائب رستاخیز منتشر کرده است.فیلمی که هنوز اکران نشده سر از اینترنت در آورده است.

روزنامه دنیای اقتصاد هم ماجرای حمله به آرامکو را برجسته کرده اما از زاویه اقتصادی، این روزنامه پیش بینی هایی را درباره قیمت نفت پس از انفجار آرامکو دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها