این گزارش به مروری بر نسخه‌های جدید خودروی کیا نیرو مدل ۲۰۲۰ با قابلیت و امکانات به‌روزیافته می‌پردازد.
کد خبر: ۱۲۴۰۸۱۰
تصاویری از نسخه جدید خودروی کیا نیرو

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، کراس اوور برقی کیا نیرو یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای الکتریکی، پاک و دوستدار محیط زیست در جهان به شمار می‌رود که در جریان نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ رونمایی شد و بعد از عرضه در بازارهای جهانی توانست سهم قابل توجهی از استقبال مشتریان را به خود اختصاص دهد.

نسخه برقی این خودرو قادر است مسافتی معادل ۴۸۰ کیلومتر را به ازای هر بار شارژ کامل بپیماید.

حالا شرکت کره ای کیاموتورز به تازگی به‌روزرسانی های جدیدی را به خودروی کیا نیرو مدل ۲۰۲۰ افزوده که مشتریان قادر خواهند بود مدل های هیبریدی و پلاگین هیبریدی آن را در کنار تغییرات ظاهری و تکنولوژی های جدید، خریداری و استفاده کنند.

از جمله تغییر و تحولات در شکل ظاهری این خودرو می توان به بازطراحی سپرهای جلو و عقب، چراغ های جلو LED دیلایت، چراغ‌های عقب LED و رینگ‌های جدید ۱۶ و ۱۸ اینچی اشاره کرد.

کابین داخلی این خودرو نیز با تغییرات متفاوتی مواجه شده است که از مهم ترین آنها می توان به صفحه نمایش دیجیتال هفت اینچی اشاره کرد. همچنین یک نمایشگر ۸ و ۱۲ اینچی واقع در کنسول مرکزی خودرو که برای ارائه سیستم و فناوری های مربوط به سرگرمی راننده و سرنشینان تعبیه شده است. همچنین مشتریان قادر خواهند بود در سفارش خود برخی از امکانات این خودرو را به صورت بهبود یافته سفارش دهند.

این خودرو که در دو نسخه هیبریدی و پلاگین هیبریدی در نمایشگاه خودروی لس انجلس معرفی و رونمایی شد، احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها