کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز ابری و بعد از ظهر بارش باران و وزش باد را دارد و فردا یک شنبه هم در تهران شاهد بارش باران خواهیم بود.
کد خبر: ۱۲۴۰۸۳۶
هوای تهران امروز و فردا بارانی است

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور طی امروز گفت: امروز در نیمه غربی کشور شاهد بارندگی هستیم و شدت آن برای خوزستان، بوشهر، هرمزگان، گهکیلویه و بویر احمد، ایلام، جزایر خلیج فارس، چهارمحال و بختیاری، لرستان، جنوب اصفهان، همدان، کرمانشاه و آذربایجان غربی است که آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها را نیز در این مناطق داریم حتی برای ارتفاعات بارش برف را نیز شاهد خواهیم بود که سبب لغزندگی جاده‌های کوهستانی و ممنوعیت در تردد جاده‌ای می‌شود.

گودرزی در ادامه بیان کرد: فردا در بیشتر مناطق کشور سامانه بارشی تقویب می‌شود و در بیشتر مناطق شاهد بارندگی خواهیم بود.

ین کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: از فردا یکشنبه بعد از ظهر از شدت بارش‌ها کم می‌شود و این سامانه اواخر وقت فردا یک شنبه از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

گودرزی در ادامه گفت: با خروج این سامانه بارشی موج بعدی بارش ها بلافاصله از سمت جنوب و غرب وارد کشور می‌شود و باز هم در بخش‌هایی از جنوب غرب، جنوب، جنوب شرق و شرق کشور شاهد بارندگی هستیم.

وی در ادامه درباره وضعیت جوی تهران طی امروز گفت: تهران امروز ابری و بعد از ظهر بارش باران و وزش باد را دارد و فردا یک شنبه هم در تهران شاهد بارندگی خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها