سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: امکان تمدید مجدد مهلت دریافت بسته معیشتی به بررسی‌های ستاد شناسایی مشمولان بستگی دارد.
کد خبر: ۱۲۴۵۳۶۶
احتمال تمدید مهلت متقاضیان دریافت بسته معیشتی

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، حسین میرزایی اظهار کرد: امروز آخرین مهلت برای خانوار‌هایی است که یارانه نقدی دریافت نمی‌کنند و متقاضی دریافت یارانه معیشتی دولت هستند.

وی افزود: مهلت این افراد از ۱۰ دی ماه آغاز شد و قرار بود که تا ۲۴ دی ماه ادامه داشته باشد، اما به دلیل تقاضای برخی افراد این مهلت تا پایان دی ماه (امشب) تمدید شد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی بیان کرد: امکان تمدید مجدد مهلت دریافت بسته معیشتی به بررسی‌های ستاد شناسایی مشمولان بستگی دارد و اگر پس از بررسی‌ها متوجه شویم که هنوز تعداد زیادی از افراد ثبت نام نکرده اند، این مهلت تمدید می‌شود.

میرزایی ادامه داد: در خواست ما از معترضین این است که حتما تا پایان امروز وارد سامانه https://hemayat.mcls.gov.ir شده و اطلاعات خود را جهت ثبت نام وارد کنند.

وی تصریح کرد: برخی افراد دارایی‌هایی به نامشان ثبت شده، اما معتقدند که این دارایی‌ها متعلق به آن‌ها نیست، این افراد در صورتی که متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند، باید دارایی‌ها را به صاحب اصلی بازگردانند همچنین به این افراد مهلتی داده می‌شود که درخواست خود را ثبت کنند.

به گفته سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، تاریخ دقیق مهلت اعلام شده متقابلا اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها