مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی گفت: با اطلاع رسانی کارت سوخت قدیم جانبازان ابطال شد، کارت‌های جدید به اداره پست تحویل داده شده و سهمیه قبلی در کارت ذخیره شده است.
کد خبر: ۱۲۴۵۷۶۹
سهمیه سوخت جانبازان به ۱۰۰ لیتر رسید

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، شهرام رضایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی با اشاره به تغییر کارت سوخت جانبازان اظهار کرد: برای آن دست از افرادی که کارت سوخت آن‌ها از نوع و کلاس جانبازان و معلولان است ۴۰ لیتر بنزین علاوه بر سهمیه آن‌ها از دی ماه واریز شد، ۳۰ هزار نفر از جانبازان کارت سوخت آن‌ها به صورت عادی صادر شده بود که برای دریافت سهمیه جدید باید کارت سوخت خود را تعویض می‌کردند.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: با اطلاع رسانی کارت سوخت قدیم جانبازان ابطال شد، کارت‌های جدید به اداره پست تحویل داده شده و سهمیه قبلی در کارت ذخیره شده است.

وی افزود: راهی جز ابطال کارت سوخت قدیم وجود ندارد و سامانه جامع کارت سوخت تنها یک کارت سوخت را برای خودرو ثبت می‌کند و صدور کارت جدید منوط به ابطال کارت قبلی است.

رضایی بیان کرد: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی مجری طرح سهمیه بندی سوخت است و میزان سهمیه خودرو‌ها مصوبه هییت وزیران است و در کارگروه ماده ۸ تصویب و به این شرکت ابلاغ می‌شود، هرگونه تغییری در سهمیه بندی سوخت به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و وزارت نفت ابلاغ شود، به سرعت اعمال خواهد شد.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی بیان کرد: میزان سهمیه سوخت جانبازان و معلولان با افزایش ۴۰ لیتری به ۱۰۰ لیتر در ماه رسیده است و اگر نیاز به تغییر باشد و مبادی مربوطه پیگیری انجام دهند، شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی آمادگی اجرای آن را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها