پرسپولیس فردا شب بازی برگشت خود مقابل لخویا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می کند.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۹۳
یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا  / در انتظار پرسپولیس زلزله

به گزارش جام جم آنلاین ، دیدار دو تیم از ساعت 23:30 آغاز می شود. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید، همان دیداری که مهدی طارمی برای سومین بار در طول دوران فوتبالش یک پنالتی را در لیگ قهرمانان آسیا از دست داد.

پس از آن مسابقه او تحت فشار زیادی قرار گرفت اما او با حمایت هم تیمی هایش روبرو شد. در حالی که هنوز بحث و جدل بر سر آن پنالتی زیاد است طارمی امشب در صدد جبران مافات است.

تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی نتیجه بسیار خوبی برای لخویای قطر بود، به طوری که نشریات و روزنامه های قطری فردای پس از بازی از پیروزی یک امتیازی لخویا مقابل پرسپولیس گفتند.

اما برانکو میگوید تیمش به اندازه لخویا شانس صعود دارد و بازی رفت دیگر برایش ملاک نیست. پرسپولیس با یک تساوی یک بر یک هم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کند، جایی که باید مقابل استقلال قرار بگیرد.(البته اگر استقلال امشب العین را شکست بدهد و به مرحله بعد برسد.)

کمال کامیابی نیا غایب بزرگ این مسابقه است. او هنوز مصدوم است و نمیتواند تیمش را در این مصاف حساس همراهی کند.

ظاهرا یوسف العربی آقای گل لخویا که در بازی رفت غایب بود در این مسابقه حضور دارد و برانکو در مورد این بازیکن گفته لخویا با حضور العربی قدرتمندتر خواهد شد اما ما هم پرسپولیس هستیم!

بنابراین سه شنبه شب شاهد نبرد دو قهرمان ایران و قطر و همچنین دو آقای گل خواهیم بود. مهدی طارمی در پرسپولیس و العربی در لخویا.

تیم صعود کننده از این بازی در مرحله یک چهارم به مصاف برنده بازی استقلال و العین خواهد رفت. امیدواریم دو تیم استقلال و پرسپولیس به مرحله یک چهارم صعود کنند تا شاهد یک دربی آسیایی در لیگ قهرمانان باشیم.

پرسپولیس که هوادارانش به او لقب زلزله داده اند باید بتوانند قطر را به لرزه درآورند تا صعود کنند اولین گام برای صعود گلزنی به لخویاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها