این روزها هواداران تیم تاتنهام با خبر نگران کننده ای روبرو هستند. رئال مادرید برنامه ای مفصل و همه جانبه برای جذب هری کین مهاجم این تیم دارد. کین گفته بود تا همیشه به تاتنهام وفادار است اما وقتی پای 200 میلیون یورو وسط باشد همه چیز تغییر می کند.
کد خبر: ۱۱۱۵۵۲۱
هری کین تمام رکوردها را می شکند / 4 ماه دیگر تا نجومی ترین انتقال تاریخ فوتبال

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از Sky Sports ، هری کین هم ممکن است مانند بسیاری از ستاره های دیگر دنیای فوتبال در برابر پیشنهاد نجومی وسوسه شود.

جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید قطعی شده و به همین دلیل مسئولان رئال سخت در تلاشند تا بزرگ ترین ستاره های دنیای فوتبال را برای بارسا صید کنند. آنها فعلا روی ادن هازارد و هری کین تمرکز کرده اند. برنامه جذب کین هم در نظر گرفته شده و بودجه ای 200 میلیون پوندی برای این برنامه تخمین زده شده است.

رئال مادرید در زمینه نقل و انتقالات بیش از یک سال است از بارسلونا عقب افتاده. جذب کوتینیو با بودجه 145 میلیون پوندی از سوی بارسا آخرین خرید نجومی آنها بود ضمن اینکه پائولینیو، یری مینا، دمبله بازیکنان تازه بارسلونا محسوب می شوند.

خرید هری کین پروژه ای است که رئال مادرید تا 4 ماه آینده قصد عملی کردن آن را دارد ضمن اینکه برای خرید نیمار هم برنامه ای مفصل تدارک دیده شده است.

در صورتی که رئال مادرید برای هری کین واقعا 200 میلیون پوند هزینه کند وی به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها