با توجه به شرایط جدول رده‌بندی لیگ ملت‌ های والیبال 2019 تنها یک معجزه می‌تواند مانعی برای حضور برزیلی‌ها در فینال باشد.
کد خبر: ۱۲۱۳۶۸۳
برزیل یک امتیاز، ایران یک پیروزی برای صعود می خواهند

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، تیم ملی والیبال برزیل پنجمین پیروزی متوالی در لیگ ملت‌ های 2019 را ثبت کرد و در حال حاضر تنها یک معجزه می‌تواند مانع حضور آنها در مرحله نهایی این پیکارها باشد.

سلسائو در شصت و هشتمین تقابل خود با روسیه در میادین جهانی توانست به پیروزی دست پیدا کند تا تعداد برد برای هر تیم به عدد 34 برسد. با این نتیجه برزیل با 11 پیروزی و تنها یک شکست و کسب 30 امتیاز صدر جدول رده‌بندی را در اختیار گرفت.

رسانه‌های معتبر جهان این روزها به شدت درگیر رقابت های لیگ ملت‌ها هستند. یکی از سایت‌های معتبر والیبالی درخصوص برزیل نوشت: ریاضیات می‌گوید که حضور برزیل در فینال هنوز قطعی نیست، اما آنها شانس زیادی دارند. اگر شاگردان رنان دال‌زاتو که 5 هفته هم محروم بود در سه مسابقه پیش‌روی خود بازنده باشند و هیچ امتیازی کسب نکنند لهستان این شانس را پیدا می‌کند تا در جمع تیم‌های صعود کننده قرار بگیرد. البته احتمال اجرایی شدن این سناریو بسیار کم است، چراکه برزیلی‌ها در هفته پنجم میزبان هستند و باید در خانه به مصاف حریفان خود بروند و تنها به یک امتیاز نیاز دارند.

از سوی دیگر، روسیه با 9 پیروزی و 3 شکست و 26 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. آنها عمکلرد بسیار خوبی داشته‌اند و یکی دیگر از تیم‌های مدعی برای حضور در شیکاگو هستند.

تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم رقابت های لیگ ملت های 2019 باید در پلوودیف بلغارستان به مصاف تیم‌های صربستان، بلغارستان و آمریکا برود و برای قطعی کردن صعود خود تنها به یک پیروزی نیاز دارد.

برنامه بازی های ایران در هفته پنجم به شرح زیر است:

جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸: ایران - صربستان، ساعت ۱۸:۳۰

شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸: ایران - بلغارستان، ساعت ۲۲:۱۰

یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸: ایران - آمریکا، ساعت ۱۸:۳۰

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها