«جائر بولسونارو» رئیس جمهوری برزیل به انتقادهای «لیونل مسی» در مورد کوپا آمریکای سال جاری و اتهامات مطرح شده توسط فوق ستاره آرژانتینی در خصوص فساد در کنمبول پاسخ داد.
کد خبر: ۱۲۱۷۶۰۵
پاسخ رئیس جمهور برزیل به انتقادات ستاره آرژانتینی

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، تصمیمات داوری در بازی آرژانتین مقابل برزیلِ میزبان در نیمه نهایی کوپاآمریکا ۲۰۱۹، مسی را به شدت خشمگین کرد؛ خشمی که پس از اخراج جنجالی و بحث‌برانگیز وی در دیدار رده‌بندی مقابل شیلی، تشدید شد.

بدنبال این اتفاقات، مسی از حضور در مراسم اهدای مدال تیم سوم این تورنمنت امتناع کرد و در مصاحبه‌های پس از آن، مدعی شد که برای اینکه «بخشی از این فساد» نباشد، در مراسم شرکت نکرده و مصرانه بر این باور بود که جام قهرمانی از قبل برای سلسائو تدارک دیده شده و جنگیدن در زمین بازی برای آن بی ثمر بوده و کارت قرمزی هم که در بازی رده‌بندی دریافت کرده صرفاً پاسخ مستقیمی به انتقادات وی از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی بوده است.

این در حالی است که بولسونارو در مصاحبه با روزنامه کلارین اظهار داشت: مسی چه چیزی گفت؟ آه، بله، این نمایشی است که بازیکنان فوتبال راه می‌اندازند.

بولسونارو در رابطه با استقبال از وی پس از قهرمانی برزیل در این تورنمنت نیز تصریح کرد: بعد از مدیسی (رئیس جمهور برزیل مابین سال های ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۴)، هیچ رئیس جمهوری مثل من مورد تشویق و استقبال قرار نگرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها