در هفته گذشته بارها نام امانوئل آدبایور مهاجم سابق رئال مادرید و آرسنال در کنار نام تراکتور دیده شده و مدیران باشگاه ایرانی نیز این مذاکرات را تکذیب نکرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۵۸
همه چیز درباره گزینه تراکتور؛ از اعتیاد تا خودکشی!

به گزارش جام جم آنلاین ، حضور آدبایور در فوتبال ایران شاید اتفاقی جذاب و عجیب باشد اما باید دید آیا مهاجم پا به سن گذاشته توگویی به درد تراکتور می‌خورد و می‌تواند این تیم را برای اولین بار قهرمان ایران کند یا خیر. ستاره سابق لیگ جزیره، پس از خداحافظی از تاتنهام و حضور در تیم‌هایی چون کریستال پالاس و باشاک‌شهیر، ۷۲ بازی کرده و ۲۵ گل به ثمر رسانده است.

نکته عجیب درباره آدبایور، هنجارشکنی‌های او پس از دور شدن از سطح اول فوتبال اروپا است. او در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بود به دلیل فشار باشگاه و همچنین خانواده برای خرید خانه‌ای نیم میلیون پوندی قصد خودکشی داشته و حتی تمام مواد لازم برای این کار را هم فراهم کرده اما با یک تلفن دوستش از کرده‌اش پشیمان شده است. البته خودکشی تنها سوژه‌ای نبود که مهاجم توگویی دست رسانه‌ها داده بود بلکه انتشار شایعه‌ اعتیاد او در چند رسانه همه را به این فکر انداخت که شاید دوران فوتبالی این بازیکن تمام شده است.

البته در کنار همه این اتفاقات، نمی‌توان از کارنامه و تجربه یکی از بهترین‌های لیگ جزیره چشم‌پوشی کرد. آدبایور در کارنامه خود سابقه بازی برای موناکو، آرسنال، تاتنهام، منچسترسیتی و رئال مادرید را دارد که به جز نیم‌فصل حضورش در جمع کهکشانی‌ها که از قضا آمار خوبی هم در گلزنی داشت، در بقیه تیم‌ها جزو ارکان اصلی موفقیت آن تیم بوده است. او در سطح اول فوتبال اروپا و تا پیش از حضور در کریستال پالاس ۱۳۴ گل برای تیم‌هایش به ثمر رسانده است که آمار خوبی در گلزنی است.

همچنین تراکتور لیگ نوزدهم که قرار است با هدایت دنیزلی به میدان برود، تیم جوانی است و حضور آدبایور می‌تواند عنصر تجربه این تیم را بالا ببرد. تراکتور دنیزلی تنها ۴ بازیکنن بالای ۳۰ سال دارد و در صورت پیوستن مهاجم سابق تاتنهام به این تیم، تعداد این بازیکنان به ۵ می‌رسد که باعث افزایش عنصر تجربه و آماده شدن این تیم برای قهرمانی است.

حالا باید دید تا چند ساعت دیگر بالاخره تراکتور کدام مهاجم را انتخاب می‌کند و بالاخره ویلیام پرویی موفق می‌شود با تراکتور قرارداد امضا کند یا امانوئل آدبایور.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها