تیم‌های بدهکار لیگ برتر تا ۸ شهریور فرصت دارند تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کنند در غیر این صورت مجوز حرفه‌ای برای آن‌ها از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای صادر نمی‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۳۲
آخرین فرصت استقلال و پرسپولیس در آسیا

به گزارش جام جم آنلاین ، آی اسپورت نوشت: در صورتی که مجوز صدور حرفه‌ای برای تیمی صادر نشود این تیم حق حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داشت و در ادامه با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا ممکن است حضور تیم در بازی‌های لیگ برتر هم به چالش کشیده شود.

گفتنی است هم‌اکنون تیم‌های استقلال و پرسپولیس با انبوه پرونده‌های انضباطی در کمیته تعیین وضعیت و همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا روبه‌رو هستند. البته مدیر‌عامل باشگاه استقلال با کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ارتباط‌هایی برقرار کرده و اذعان داشته در روز‌های آتی مدارک مستندی در خصوص تسویه حساب با طلبکاران را به فدراسیون فوتبال ارائه خواهد داد. کمیته صدور مجوز حرفه‌ای مدارک ارائه شده از سوی باشگاه‌ها را راستی‌آزمایی می‌کند و مستقیماً به کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌فرستد. از آنجایی که برخی شکایت‌ها به کمیته تعیین وضعیت در کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه شده است امکان سندسازی وجود ندارد و اگر تیم‌های بدهکار تکلیف طلبکاران خود را مشخص نکنند در دریافت مجوز حرفه‌ای ناکام خواهند ماند.

پیش از شروع فصل کمیته تعیین وضعیت گفته بود قرارداد بازیکنان جدید تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی بدهکار را ثبت نخواهد کرد، اما در نهایت همه تیم‌ها با نفرات جدید خود در بازی‌ها حاضر شدند. از قرار معلوم همه تیم‌ها به اندازه بدهی خود به سازمان لیگ چک داده‌اند و متعهد شده‌اند تا دو ماه دیگر ۵۰ درصد از بدهی‌های خود را پرداخت کنند که این زمان مشمول تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نخواهد شد. این تیم‌ها تا ۸ شهریور فرصت دارند تکلیف بدهی‌های معوقه خود را مشخص کنند. در غیر این‌صورت از حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بازخواهند ماند. به تازگی کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه‌ای سه باشگاه عراقی را به خاطر عدم پرداخت بدهی‌های معوقه لغو کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها