مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز ؛

وصف جنازه استقلال (تصاویر)

صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز بیشتر اختصاص به ادامه حسرت استقلال برای کسب برد در لیگ نوزدهم دارد. اما موضوعات دیگری هم در کنار آن مورد توجه قرار گرفته است؛ همانند اهدای جام سوپرکاپ به پرسپولیس و پوکر رضا قوچان نژاد.
کد خبر: ۱۲۲۸۳۳۶
وصف جنازه استقلال (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، استقلال باز هم مساوی کرد از بس که جان ندارد. البته تساوی یک بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان به اندازه شکست تلخ بود چرا که نه تنها استراماچونی را در حسرت برد گذاشت که برای دربی هفته آینده نیز سه مصدوم روی دست آبی ها قرار داد.

اکنون برخی از روزنامه های ورزشی بیشتر روی این زوم کرده اند که استقلال با سه مصدوم برای دربی هفته آینده چه می کند. استراماچونی هم از این می گوید که به زمان بیشتری نیاز دارد.

در این میان برخی از روزنامه ها مانند گل و فرهیختگان موضوع دیگری به غیر از استقلال را تیتر خود کرده اند. گل خط و نشان کالدرون برای بازیکنان را بولد می کند و فرهیختگان هم به سراغ بگوویچ رفته و اتهام جادوگری این مربی را از زبان خودش بررسی کرده است.

روزنامه پیروزی هم ضمن اشاره به دیدار با نفت در هفته سوم لیگ برتر از دریافت جام قهرمانی سوپرکاپ تیتر می زند. طوفان روز گذشته رضا قوچان نژاد در ترکیب زوله هلند و چهار گلی که به ثمر رساند نیز تیتر برخی از روزنامه های ورزشی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها