هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتب ایران در حالی به پایان رسید که همه نگاه ها به دیدار استقلال و پرسپولیس بود.
کد خبر: ۱۲۲۹۳۴۱
ترین های هفته چهارم لیگ برتر / پیکان تیم برتر هفته ، استقلال و ماشین سازی ناکام های هفته

به گزارش جام جم آنلاین ، پیش از معرفی برترین های هفته ابتدا نتایج را مرور می کنیم.

تراکتور 1 - 0 گل گهرسیرجان

شهر خودرو 0 - 1 فولاد

پارس جنوبی جم 3 - 2 سایپا

پیکان 6 - 2 ماشین‌سازی‌تبریز

سپاهان 0 - 0 نفت‌ مسجدسلیمان

نساجی مازندران 2 - 0 شاهین شهرداری‌بوشهر

صنعت نفت آبادان 1 - 1 ذوب آهن

استقلال 0 - 1 پرسپولیس

تیم هفته: پیکان

در اکثر انتخاب ها برای تیم برتر هفته همه پرسپولیس را بهترین تیم هفته چهارم قلمداد می کنند؟ چرا پرسپولیس باید این انتخاب باشد؟ سرخ ها دربی حساس پایتخت را در یک بازی نه چندان جذاب با پیروزی پشت سر گذاشتند اما واقعیت این است که کار مهم تر هفته را پیکان انجام داد که شش گل به ماشین سازی تبریز زد. پیکان بی شک برترین تیم هفته است حتی اگر شاگردان کالدرون بزرگ ترین بازی هفته را ببرند.

مربی هفته: فرکی، کالدرون و نکونام

اولی تیم تحت هدایتش با شش گل مقابل ماشین سازی کولاک کرد. دومی با تیمش دربی 90 را برد. سومی هم با فولاد ترمز شهرخودرو را کشید و به برد رسید. عنوان مربی برتر هفته به این سه می رسد.

ناکام هفته: استراماچونی، خطیبی

استراماچونی هنوز با تیمش از کسب برد در لیگ نوزدهم عاجز است. حالا آبی های پایتخت در قعر جدول هستند و یک پله دیگر با آخرین رتبه فاصله دارند. مربی ایتالیایی دربی را هم باخت تا ناکام هفته باشد. البته از چهره ناکام دیگر هفته یعنی رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی هم نباید گذشت.

بازی هفته: دربی 90

بی شکست همه نگاه ها به سمت دیدار استقلال و پرسپولیس بود. با اینکه این مسابقه کیفیت چندان بالایی نداشت اما بازی بزرگ هفته لقب می گیرد.

بازیکن هفته: مهدی عبدی

شاید اگر پای بازیکن گمنام به گل باز نمی‌شد و شهرآورد با تساوی بدون گل به پایان می‌رسید، می‌شد از بیرانوند که با گرفتن یک پنالتی حساس تیمش را در بازی نگه داشت نام برد اما مهدی عبدی که به عنوان آقای گل امیدهای ایران به پرسپولیس آمد و شاید خودش هم انتظار نداشت دقایق زیادی برای تیمش در لیگ نوزدهم بازی کند، در دقیقه 80 وارد زمین مسابقه شهرآورد شد و گل پیروزی بخش تیمش را زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها