در فوتبال اروپا چه می‌‏گذرد؟

شیمی درمانی بی‏ حاصل در قاره سبز

بار دیگر نژادپرستی در فوتبال ایتالیا خبرساز شد.
کد خبر: ۱۲۳۵۸۲۹
حمله دوباره خون آشام ها به سری آ ایتالیا!

به گزارش جام جم آنلاین ، در حالی که جنجال های چند هفته پیش سری آ ایتالیا مربوط به نژادپرستی هنوز فروکش نکرده باز هم اتفاق جدیدی افتاد. شب گذشته (یکشنبه) برای تیم فوتبال برشا شب بدی بود و برای مهاجم این تیم ماریو بالوتلی بدتر.

در شبی که برشا در یازدهمین هفته از رقابت‌های سری A، در خانه هلاس ورونا با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد، هواداران تیم میزبان با رفتارهای نژادپرستانه علیه ماریو بالوتلی، کاسه صبر او را لبریز کردند و باعث شدند که او برای دقایقی از ادامه دادن به بازی خودداری کند و توپ را با خشم به سمت سکوها شوت کند. بالوتلی قصد نداشت به بازی ادامه دهد اما هم‌تیمی‌هایش و بازیکنان حریف او را آرام کردند و پس از آنکه داور هم مسابقه را برای چند دقیقه متوقف کرد تا از طریق بلندگوها به هواداران نژادپرست هشدار داده شود، به بازی برگشت.

پس از بازی هم گروه زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال برشا دلداری دادند و از او حمایت کردند.

خون آشام های نژادپرست پیش از این چند بار دیگر امنیت و آرامش ورزشگاه های ایتالیا را از بین برده بودند.

بالوتلی سپس یک پیام ویدئویی منتشر کرد و در آن گفت:« این را خطاب به آن افرادی می‌گویم که در ضلع جنوبی ورزشگاه، برای من صدای میمون درمی‌آوردند: شرم‌تان باد، شرم‌تان باد و شرم‌تان باد. این کاری که شما جلوی چشم فرزندان‌تان، همسران‌تان، پدران‌تان، خانواده و دوستان‌تان انجام می‌دهید واقعاً شرم آور است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها