کریستیانو رونالدو با یک حرکت انتقادات بسیار زیادی را متوجه خود کرده است. حتی مطبوعات ایتالیا هم که تا امروز با او مهربان بوده اند حمله به وی را شروع کرده اند.
کد خبر: ۱۲۳۶۷۳۱
کسی رونالدوی فحاش را دوست ندارد!

به گزارش جام جم آنلاین ، در هفته اخیر سری آ ایتالیا تیم یوونتوس با یک گل تیم میلان را شکست داد و به صدرنشینی خود در لیگ این کشور ادامه داد. اما پس از پایان این مسابقه چیزی که بیشتر مورد توجه قرار گرفت واکنش رونالدو به تعویضش بود. این بازیکن در دقیقه 55 دیدار با میلان تعویض شد. او در هنگام تعویض به جای اینکه روی نیمکت برود از شدت ناراحتی راهی رختکن شد. اما اکنون زوایای بیشتری از این واکنش رونالدو مشخص شده است. بر اساس گزارش گازتا دلو اسپور ایتالیا رونالدو زمانی که در حال ورود به رختکن بوده دشنام بسیار رکیکی به ساری سرمربی تیم یوونتوس داده است. او هنوز از تعویض خود در دقیقه 55 این مسابقه به شدت عصبانی است و به نظر نمی رسد به این زودی رابطه او و ساری درست شود به خصوص اکنون که روزنامه ایتالیایی گازتا دلو اسپور ایتالیا پرده از فحاشی زشت او به ساری برداشته است.

اکنون رونالدو با انتقادات زیادی از سوی رسانه های مختلف مواجه است، در واقع رفتار بسیار زشت او در قبال ساری باعث شده دیگر کسی همراه او نباشد.

مائوریتسو ساری دیشب و علیرغم واکنش کریستیانو رونالدو باز هم ترجیح داد نسبت به او کرنش نشان داده و فعلا به اعتراضات ستاره پرتغالی واکنش نشان ندهد. اما در ادامه فصل باید دید در صورت تکرار تعویض رونالدو، این بار رفتار او و در ادامه عکس العمل کادر فنی و مدیریت باشگاه یوونتوس چگونه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها