حرفهایی که علی شفیعی زاده ، مدیر باشگاه استقلال اهواز در گفتگو با شبکه استانی خوزستان زد، با وجود آن که در برخی روزنامه های ورزشی بازتاب داشت
کد خبر: ۱۳۶۵۲۶
، اما رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال را وادار به واکنش نکرد.
مدیر باشگاه استقلال اهواز هفته گذشته گفت: «بابک داوری ، کمک داور بازی استقلال اهواز و مس ، به عمد در آخرین دقیقه بازی به نشانه گل پرچم زد، چون بچه محل علی دایی بود و می خواست سایپا قهرمان شود و او به نان و نوایی برسد.»
مسعود عنایت در پاسخ به اظهارات تند و همراه با تهمت شفیعی زاده گفت: در شان من نیست جواب این آقا را بدهم. او برود فکری به حال خودش بکند تا از این وضعیت خلاص شود.
او ادامه داد: من آدم متکبری نیستم ، ولی فکر می کنم رئیس کمیته داوران آنقدر جایگاهش بالاست که نباید جواب هر کسی را بدهد.
عنایت که ناظر ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی تیمهای امید ازبکستان و یمن (در شهر سمرقند) در چارچوب پیکارهای مقدماتی المپیک بود و پنجشنبه به تهران بازگشت با اشاره به برنامه داوری گفت: ما این تیم داوری را برای هفته 28چیده بودیم نه هفته پایانی.
ضمن آن که در آن روزها 4تیم بخت قهرمانی داشتند و با این ذهنیت دیگر نمی توانستیم به دلیل زادگاه مربیان 4تیم ، داوری از خوزستان ، تهران و استان های آذری زبان انتخاب کنیم ، چون احتمال داشت شائبه حمایت از آقایان مرفاوی ، کریمی و دایی در پی این انتخاب ها ایجاد شود.
عنایت ادامه داد: بابک داوری ، فردی نیست که به آدرس آقای شفیعی زاده بخورد. او فردی بسیار باشخصیت و دانشجوی دکتراست و تا اینجا را با شرافت بالا آمده و اصلا انگ آقای شفیعی زاده به او نمی چسبد.
کمک داور بازی استقلال اهواز و مس هم می کوشد از خود دفاع کند. بابک داوری که در لیگ اخیر 12قضاوت داشته ؛ اما همه او را با بازی جنجالی استقلال اهواز و مس شناختند، در این باره گفت: حرفهای مدیر باشگاه استقلال اهواز نه منطقی است و نه انسانی . این حرفها اصلا با نفس ورزش منافات دارد. همه ابعاد فوتبال را قهرمانی تشکیل نمی دهد. حتی در فوتبال کاملا حرفه ای شده اروپا هم اخلاق یک بعد داستان است.
داوری ادامه داد: من برای آقای کریمی و زحماتی که ایشان و تیمش کشید احترام قائلم ؛ ولی هرانسان عادی اشتباه می کند، چرا اشتباه های عجیب بازیکنان را در زدن ضربات حساس یا اشتباه های مربیان را در انتخاب ترکیب تیم یا تعویض ها می پذیریم و با بدبینی با آن برخورد نمی کنیم ، آن وقت داوران را به باد تهمت می گیریم؛
داوری ادامه داد: من تا فوق لیسانس مدیریت دانشگاه تهران را با زحمت و شرافت طی کردم و هیچگاه نخواستم به کسی رو بیندازم. آن وقت در قضاوت فوتبال به پولهای کثیف روبیاورم؛
کمک داور فوتبال ایران سپس گفت: من اهل دشت مغانم. فقط هم استانی علی دایی هستم نه بچه محل او. ضمن آن که فقط 2بار او را دیده ام آن هم در بازی های سایپا. اگر قرار بود به نفع تیم دایی کار کنم در آن بازیها این کار را می کردم. فیلم بازیها موجود است. می توانید بروید ببینید که من حتی یک اشتباه در آن دیدارها نداشتم. من برای افرادی که آبروی دیگران را نشانه می روند، متاسفم و امیدوارم موجی که برای نابودی داوری در ایران ایجاد شده است از بین برود تا خدای ناکرده پایان این ماجرا، فنا شدن داوری در ایران نباشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها